حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ..

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۹:۰۲ ب.ظ
خدایا .. ابراهیم خوبی که برایت نبودیم، تو قسمت ما کن که اسماعیل درستی برایت باشیم ....

..

.

پ.ن:

امروز دعای عرفه در جمع بچه های نازنین اینجا حال و هوایی دیگر داشت .. تمام طول دعا را به چیزی فکر می کردم که ذهنم را ویران می کرد .. احساس خسارت و درماندگی محض .. احساس پوچی و از دست رفته گی ..

..

.


  • ۹۰/۰۸/۱۵
  • ح.ب

نظرات  (۵)

تجربه کردم و چه سختی ناگفتنی داره.....
اساس هستی من زین خراب آباد است..
اَنـَاالَّذى نَکَثْتُ...
اَنـَا الَّذى اَقْرَرْتُ
یک سوال از شما که حس میکنم به یک چیزی رسیدید .
چه کار باید کرد  ؟
برای درک درست از واقعیت ها 
من خیلی دور شدم و نمیدونم چجوری باید نزدیک بشم . غریبه شدم با همه چیز ، با خودم . 
میتونید چیزی بگید ؟ 
نیاز دارم که ساخته بشم ، نیاز دارم که خالی بشم . تراشیده بشم . یک چیز هایی رو بکنم بندازم دور . یک بار های اضافه ، چربی های اضافه رو حذفشون کنم .سنگین شدم .
کجا برم ؟ 
اینکه به چیزی رسیدید رو از تفاوت نوشته ها درک کردم 
میدونید من خیلی وقته که می نویسم . اما محتوای نوشته هام از سه سال پیش تا الان فرقی نکرده . رشدی نبوده . بالارفتنی نبوده . هیچی نبوده . پوچی و فرسودگی و بیهودگی و اتلاف . اسراف .

پاسخ:
توضیح بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی