حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ..

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۲۰ ب.ظ
.

.

فکر کن یکی اینجا برایم شعری خواند و بدون مقدمه گفت : " برای شما که یه عمر سرتون توی درس بوده و از ادبیات چیزی حالیتون نیست، این شعرها رو نباید خوند .. حیفه .. حروم میشن ... "

.

القصه من چیزی نمی گفتم و نگاهش می کردم ..  و به این فکر می کردم که خیلی سخت است که دیگران تفریبا هیچ از تو ندانند .. هیچ ..

..

.


  • ۹۰/۰۸/۱۶
  • ح.ب

نظرات  (۶)

خیلی سخته که دیگران هیچ از تو ندونن... و خیلی سخته بخوای بهشون خودتو بفهمونی... و دلیلی هم نداره بخوای بهشون خودتو بفهمونی!
بسم الله

استاد بازارگان من هم آرام تر از شما

هیچ اقیانوسی را ندیده ام.
فتادند در عقده‌ای پیچ پیچ
که در حل آن ره نبردند هیچ
جالب این جاست که با این که در رشته ی خودمون هم ناموفق نبودیم (چون موفقیت نسبی است از واژه ناموفق استفاده کردم)- با این حال می گویند تو باید می رفتی ادبیات می خواندی! - اگر چه این مطلب دقیقا عکس حرفی است که به شما زده اند اما هر دو داستان غم انگیزی دارد...-

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس...
من الان یه کمی ترسیده ام!!!!
اولش وقتی این پست رو خوندم میخواستم بنویسم
خیلی سخته!
اما الان که این چندتا کامنت رو خوندم فهمیدم اینکه خودم نمیشناسمتون سخت تره!
هیچ چیزی نمیدونم ازتون!فقط نوشته هاتون منو میخکوب کرده اولش صفحه آخر رو خوندم و حالا اولین صفحه تون رو باز کردم و دارم همه ی پست هارو میخونم انگار هرچی بیشتر میخوام بشناسم غریبتر و دور تر میشم وفک میکنم که یک جوری مغزم تو جواب سوالم هنگ کرده......
وقتی "دیگرانی که باید بدانند"؛ نمیدانند... بله! سخت است..خیلی هم سخت است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی