حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۲:۱۸ ب.ظ
می گوید :

" من ده سال پیش با حمید ی آشنا شدم که از ده دقیقه مصاحبتش شادی و نشاط می بارید .. قرار نداشت، از صحبتی به صحبت دیگر، از لطیفه ای به ظرافتی دیگر .. شوخی می کرد، بذله می گفت، دست می انداخت و خلاصه شاد بود ... الان توی همین اوقاتی که حرف می زنیم، بیشتر یا ساکتی یا به نقطه ای خیره ای .. بسیار افسرده و غمگین شدی ..  و بدی اش اینست که به نظرم هر روز هم این حالت تشدید می شود .. نگرانتم .. "

..

.

لعنت به سفر، که هر چه کرد او کرد ..

.

.

این بار آخری که از تهران می آمدم، چند ساعت قبل از پرواز مهمان بودیم. ساکت نشسته بودم و لبخندی می زدم به همه. عمه ام دستم را گرفت که چرا اینطوری شدی آخه، گفتم : " نمی خوام برم .. خسته شدم به خدا .. و بدیش اینه که دیگه حتی نمی تونم بمونم .. ". ناخودآگاه میان آنهمه شادی عمه ام گریست ...

.

.

یکی چندروز پیش می پرسید، چرا عکس سه نفره ی بزرگسالی ندارین؟. بهش گفتم آخه حالا داره شش سال میشه که یک جا نبودیم هرگز ...

..

.

من از خدا می خوام که یکی از همین روزا، محمد و وحید رو پیشم ببینم. نمی دونم میشه یا نه ... ولی خدا قسمت کنه که تا دیر نشده، این اتفاق بیفته ..

.

.


  • ۹۰/۰۸/۱۸
  • ح.ب

نظرات  (۴)

ناخواسته با دیدن این جمله "لعنت به سفر، که هر چه کرد او کرد " .
منتظر بودم که بعد از "لعنت به سفر" آهنگ جمله همچنان حفظ شود اما نثر شد.
خودم دست به قلم شدم و شد آنچه در زیر آمد:
لعنت به سفر که از حضر بازم داشت
بر غربت و زجر و غم هم‌آوازم داشت
این بخت ِ چموش و دشمنِ دیرینم
تا «هست» شدم نیّت ِ آزارم داشت
ای یار تو این حال ِ دل ِ سوخته را
از باد شنو، او خبر از رازم داشت...

(عیبی که ندارد کاملش که کردم در وبلاگ خودم بیاورمش؟)
خیلی خویست. خیلی ...
میشه!...غصه نخور...میشه....
امیدوارم دلتون شاد باشه و بشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی