حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

Title-less

شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۵:۴۳ ب.ظ
این شهر رو دوست دارم ... با آدم هاش ..

..

.

با این حال به همه می گویم که، دیگر آدم دل بستن به دوستانم نیستم .. "غرّی غیرُک ..". همان حوادث آمریکا برایم کافی بود که دیگر دل در گرو غیر رفیق اعلی نداشته باشم .....

..

.


  • ۹۰/۰۸/۲۱
  • ح.ب

نظرات  (۳)

چه عجیب
شنیده بودم که غربت، بر عکس حرف شما رفیق نواز می کنه آدم رو! البته اگر رفیقی وجود داشته باشه.
این حوادث آمریکا را باید تعریف کرد... شاید برخورد شما با حوادث زودرنجانه و کودکانه است!

.
قصد جسارت نداشتم. حق بدهید که بدون تعریف، شنونده ممکن است دور باشد از آنچه هدف نویسنده است...

باز هم معذرت- این معذرتخواهی من از ان نوع نیست که "نفع شخصی یا اجتماعی" داشته باشد و یا سودش به من برسد! - یادم نیست اینجا نوشته بودید یا انکراتیک که حالتان بهم می خورد از انهایی که به خاطر نفعشان!! معذرتخواهی می کنند.
کاش دیگر دل در گرو غیر رفیق اعلی نداشته باشم.. کاش!

التماس دعا خاصه در این ایام و لیالی شریف و سراسر رحمت و نجات ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی