حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۷:۱۴ ب.ظ
و تنهایی من شبیخون حجم ترا پیش‌بینی نمی‌کرد

و خاصیت عشق این است ...

..

.

سهراب سپهری

  • ۹۰/۰۸/۲۵
  • ح.ب

نظرات  (۸)

با شناختی که ما داریم این روپایی محاله کامل بشه :دی
http://alef.ir/vdcfy1dyvw6d01a.igiw.html?129916
بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است!
کسی نیست!.. بیا زندگی را بدزدیم.. آن وقت میان دو دیدار قسمت کنیم!
برداشت من:
اگر "تنهایی" عمیقی نداشته باشی آماده ی "دریافت عشق" نیستی.


ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار
ببر اندوه دل و مژده ی دلدار بیار
نکته ی روح فزا از دهن دوست بگو
نامه ی خوش خبر از عالم اسرار بیار
برداشت من:
اگر تنهایی عمیقی داشته باشی...از سر عشق زیادی...
............................................
و خاصیت عشق این است ..
و عشق
صدای فاصله هاست.
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند؟
نه
صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر
همیشه عاشق تنهاست
و دست عاشق در دست ترد ثانیه هاست…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی