حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

جمعه, ۳۰ دی ۱۳۹۰، ۰۴:۱۴ ب.ظ
همه از تو .. خوش بود .. ای صنم .. چه جفا کنی .. چه وفا کنی ...

.

.

.

و تسلیما بقضائک ...

  • ۹۰/۱۰/۳۰
  • ح.ب

نظرات  (۵)

دیروز بغضم گرفت حس کردم اقا یه حس خاصی بهشون دست داد وقتی فرزند شهید مصطفا رو دادن بقلشون چشماشون....... پست 26 ام انگار با خود من بود میبینی 1 نفر سفیر 1 پیام میشه بااین که حتی شاید خودشم ندونه اون حدیث اخر .....
من حبذا رو خیلی دوست دارم. :دی
منم :دی
بار خدایا....از کوی تو بیرون نرود پای خیالم...
چه بخوانی چه برانی...چه به اوجم برسانی...چه به خاکم بکشانی...
نه من آنم که برنجم...
نه تو آنی که برانی...............................
زهر از قبل تو نوش دارو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی