حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۵۵ ب.ظ
این روزها، یک سرخوشی عارفانه ی عجیبی دارم .. امروز عصر از خانه که آمدم بیرون، توی ایستگاه ایستاده بودم و نسیم ملایمی به صورتم می خورد ..  ذکر می گفتم .. شکر می کردم خدا را ... که خودش شاهد است که واقعا لایق اینهمه محبّت نیستم .. شکر این آرامش، پس از آن سال های طوفانی ...

..

.

البته روزهای سختی در راه است، این را هم خوب می دانم ..

.

.

اللهم اجعلنا من اهل القرآن الذی اهلک و خاصّتک ...

.


  • ۹۰/۱۱/۰۶
  • ح.ب

نظرات  (۶)

اللهم اهدنا فیمن هدیت. و عافنا فیمن عافیت. و تولنا فیمن تولیت.
سلام
پس این آرامش قبل از طوفانه
اللهم اغننی بتدبیرک لی عن تدبیری
و باختیارک عن اختیاری..

دعای عرفه امام حسین (ع)
شما را بی شما می خواهد آن یار
شما را این شمایی مصلحت نیست
مژده بده مژده بده یار پسندید مرا
سایه او گشتم و او برد به خورشید مرا....
دلم پنجره فولاد می خواهد ...
..دلم طبیب غریب می خواهد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی