حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

در شهر یکی کس را هشیار نمی بینم ..

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۱۱ ب.ظ
در زندگی دو راهی هایی ست که یا خسر الدنیا و الآخره میشوی، یا خسر الدنیای ِخالی ِ زیاد ... بعد من این دومی رو باید انتخاب کنم امروز ...

..

.

ببینی که آن آشنا دشنه در دستش است و از پشت می زند و خم بر ابرو نیاورم که مبادا زندگی اش از هم بپاشد ... 

.

.

یا رفیق من لا رفیق له .. یا رفیق من لا رفیق له ..

  • ۹۱/۰۱/۲۸
  • ح.ب

نظرات  (۴)

قطعا صحیح ترین کار همینه دیگه...
سلام
یعنی تنها راه همینه؟

یا علی(ع)
استغفرالله...و ما هم بضارین به من احد الا باذن الله...

دنیا و آخرت هر دو دست خداست..
و ان تعرض عنهم فلن یضروک شیئا
slm az webe shoma didan kardam ziba va jaleb bod.in matlab ham ziba bod. be man ham sari bezanid .omidvaram az matalebam didan karde va nazar dahid???????

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی