حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

و یخرجونهم من النور الی الظلمات ...

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۵۹ ب.ظ

در دو روز گذشته کمتر از سه ساعت خوابیده ام. عصر مجبور شدم از فرط خستگی، پیش از تاریکی، چند ساعتی استراحت کنم. البته که اینجا تا یازده شب هوا روشن است و عصر هم یعنی حوالی ساعت هشت .. حالا که دوازده شب است و بیدار شدم، یک احساس ناخوشایند لعنتی مرا گرفته ست .. احساس خسارت .. احساس عقب ماندن از عالم و آدم .. شبیه کودکی که میان همهمه مادرش را گم کرده باشد ..

البته می دانم که هزار رقم تحلیل لعنتی روانشناسانه برین معنی نوشته ند. ولی هیچ کدام ازین توضیحات را درست تر از تعریف نازنین پدر _ سلمه الله تعالی _ نمی دانم که می گفت :

" خائن به خدا نباید بود .. به نور مطلق ..

کسی که چشم ش رو به روشنایی ببنده، و به تاریکی باز بکنه، حتما آدم بدبختیه ... حتما ... "

.

.

خلاصه که از نمودهای این معنی، همین دلمردگی ِ خواب های نیمروزی ست ...

.



  • ۹۱/۰۳/۲۳
  • ح.ب

نظرات  (۶)

همین است این خلسه های لعنتی ....
یکی از وحشتناک ترین حس های دنیا که از کودکی متنفر بودم. در روشنایی بخوابم و وقتی بیدار می شوم همه جا تاریک باشد.
همه چیز همونجوره که ما تعبیرش میکنیم
تا تعبیر ما از تاریکی و روشنایی چی باشه
مبعث حضرت رسول صلوات الله علیه به خیر مبارکی ان شاالله .
  • جایی میان ابرها
  • "کسی که چشم ش رو به روشنایی ببنده، و به تاریکی باز بکنه، حتما آدم بدبختیه ... حتما ... "

    واقعا.
    به نظر من خسران وقتی هست که نفهمیم عقب مانده ایم، یا بفهمیم و باز حرکت نکنیم...فهمیدن به تنهایی عقب ماندن،خسران نیست، شاید سعادت هم باشد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی