حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

و الله یعصمک من الناس ..

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۹ ب.ظ

یا من قل له شکری فلم یحرمنی ...

ای آنکه شکرم در مقابلش اندک شد اما محرومم نساخت  ..

و عظمت خطیئتی فلم یفضحنی ...

و خطایم بزرگ شد اما رسوایم نساخت ...

رانی علی المعاصی فلم یشهرنی ..

و مرا در هنگام نافرمانی دید و ظاهر نساخت ... 

..

.

.

پ.ن: از عالم و آدم نباید ترسید، وقتی خدا از آدم راضی باشد ...

.

  • ۹۱/۰۹/۱۲
  • ح.ب

نظرات  (۷)

و الله یعصمک من الناس مسئله خیلی مهم‌تری است
متن، عنوان را از اصل بار معناییش منحرف میکند
ان تنصروا الله
ینصرکم
و یثبت اقدامکم ..
رضایت خدا را داشتن که خودش خیلی سخت است یعنی خیلی سخت است اگر یکروز ادم برگردد و از خودش بپرسد راستی اصلا خدا از من راضی هست یا نه بعد با صدای بلند و با اطمینان بگوید بله که راضی است .میدانید اصلا به نظر من اگر کسی سرش توی حساب و کتاب باشد هیچ وقت نمیتواند با اطمینان این بله را بگوید البته شاید هم یک عمر این فکر را داشته باشد که خدا ازش راضیست یعنی اینطور پیش خودش حساب کرده باشد اینها کار را خیلی سخت می کند جوری هم سخت می کند که باعث شود ادم نه از عالم بترسد بلکه از خودش بترسد چون خودش از عالم و ادم خیلی ترسناکتر است می گویم ترسناکتر است چون انها هم میتوانند ترسناک باشند اما ترینش فقط خودمان هستیم و خودمان ...
راستی ما داریم خیلی فید بک منفی میدهیم نه یعنی یکجورهایی اعصاب خرد کن نشده ایم احیانا ؟؟؟

پ : خیر ..
امید نوشت: فَمَنَّ الله علینا و وَقنا عذابَ السّموم .

خداوند بر ما منت نهاده و از عذاب کشنده ما را حفظ کرد.
وقتی رضای خدا در انجام فعلی باشد ، از عالم و آدم نباید ترسید ...
میشه گاهی از نوشته هاتون استفاده کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی