حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ..

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱ ق.ظ

دیشب خلاف عادت، از بی اخلاقی دوستان عصبانی شدم .. و برخورد تندی کردم .. مدّت ها بود که هرگز عصبی نشده بودم .. هرگز .. باری لازم بود نهیبی بزنم .. ولی نه به قدر آن که دیشب رخ داد ..

.

.

بعضی هستند که دوست دارند بقیه را هم فاسد کنند .. می خواهند قبح گناهی که از خودشان سر می زند را در نظر بقیه عادی جلوه دهند .. انگار که اگر بقیه به راه آنها بروند، چیزی از گناهشان کم می شود .. خداوند در سوره ی نور می فرماید :

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَ‌ةِ ..  وَاللَّـهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ!

آن ها که دوست دارند کار قبیحی را در نظر مومنین شایع و عادی سازند، در دنیا و آخرت عذابی سخت بر آنان ست ..

.

.

پ.ن: راستش وقتی اینجا تذکّری می نویسم دلیل برین نیست که خودم از آن بری هستم .. انّی ما ابرّی نفسی .. ان النفس لامّاره بسوء .. الّا ما رحم ربّی ..

  • ۹۱/۱۰/۲۸
  • ح.ب

نظرات  (۶)

کظم غیظ خیلی سخته.
میکنم جهدی کز این خضرای خذلان بگذرم
حبذا روزی که این توفیق یابم حبذا
بعضی وقتها واقعا لازم است آدم بتوپد به طرف مقابلش یک طوری هم بتوپد که چارچوبش بدنش بلرزد دلش بلرزد بعضی وقتها همین لرزشها ادم را از دست اندازها می اندازد توی جاده اصلی البته از طرفی ممکن است پرتش کند در یک گودالی چیزی بدتر اصلا در نیاید یعنی باید دید روحیه طرف مقابلمان چطوری هاست ..
اگه در راه خدا داد و بیداد کردی ..اصلا نگران نباش..اگه اشتباه هم کرده باشی..
خدا یه طوری درستش می کنه.
سلام

این برای من Bold شد : " مدت ها بود که هرگز عصبی نشده بودم ... هرگز " !
لیحملوا أوزارهم کاملةً یوم القیامة ومن أوزار الّذین یضلّونهم بغیر علمٍ ألا ساء ما یزرون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی