حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

وصف الحال ...

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

" در من سیاوشی ست

  که محتاج ِ آتشی ست ... "

.

.

پ.ن: راست می گفت. کماکان اسیر خودم بودم. و این سرچشمه ی تمام آشفتگی ها بود ..

  • ۹۱/۱۲/۱۳
  • ح.ب

نظرات  (۵)

خدا رو شکر که بالاخره یک نفر حرفی زد که قبولش کردی

تو خود حجاب خودی حافظ، از میان برخیز...
تشخیص من سیمپتوم خود-سیذارتا-پنداری حاد و مزمنه که متاسفانه صعب العلاج است...
نوایِ بای دیفالت خاموش این وبلاگ، یک ساعتی آدم را اینجا نگه می دارد.

" قُلْ إِنَّ صَلَاتِی وَنُسُکِی وَمَحْیَایَ وَمَمَاتِی لِلَّـهِ رَ‌بِّ الْعَالَمِینَ "
  • مائده آسمانی
  • سلام
    برام جالب وقتی پست ها وصف الحال های واضح و دقیق هستند تعداد نظرات بیشتر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی