حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

اعتراف

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ق.ظ

گاهی پیش می آید که با خودم فکر می کنم که دست کم درین زمینه خاص بسیار قوی و چیره دست هستم. یا اینکه احساس ِ قابلیت کنم. حتی روی کاغذ هم شاید حق داشته باشم. بعد در اوج این مستی، حادثه ای پیش می آید که باعث می شود باور کنم نه تنها توانم آنقدر نیست، حتی از حد ِ متوسط هم انگار کمتر ست ...

.

.

اللهم ارزقنی شکر نعمتک علیّ
و زدنی فی احسانک و کرمک الیّ
.
.

  • ۹۲/۰۳/۰۸
  • ح.ب

نظرات  (۱)

  • مائده آسمانی
  • سلام
    شایدپیش خودتون بگید"خوب فهمیده نشد"
    اما
    کدوم زمینه خاص؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی