حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۴۹ ق.ظ
هفته ی پیش که لندن بودم، دو شب خانه ی عزیزی از رفقای قدیم بودم. خودش و خانمش بسیار آدم های افتاده و نازنین و درستی هستند .. برای کنفرانس دانشجویان مسلمان رفته بودم و مصاحبه ای با جام جم و پرس تی وی ...

.

القصه اینکه سه شب بعد از رفتن من، پلیس به خانه شان نیمه شب حمله می کند. با اسلحه و تجهیزات عجیب. چند ده مرد مسلح وحشی با سگ .. به بهانه ی اینکه گزارش امنیتی داشته ایم .. خلاصه اینکه رفقای ما را با وضع بدی رو زمین می خوابانند و اسلحه رویشان می گیرند و در همین حال چندساعت تمام خانه را بازرسی می کنند .. در آخر هم مثلا عذرخواهی می کنند و می روند .. می گویند، به هرحال ما گزارش داشتیم و باید به وظیفه عمل می کردیم ..

..

خانم این رفیق ما، در حال بچه دار شدن بود .. بعد از این حادثه بچه شان از بین رفته .. من از صبح حالم را نمی فهمم .. غمگینم .. عصبی ام .. بدحالم ... بهش زنگ زدم، می گوید خواست خدا بوده .. حالم بدجوری ست .. خدایا ...

..

.

اللهم اشغل الظالمین بالظالمین ...

.

.

پ.ن: قرائن نشان می دهد که گزارش کار ایرانی ها بوده ست. می خواستند اذیت کنند .. به دروغ گفته اند فلانی توی خانه اش اسلحه دارد .. چیزی شبیه این .. اصلا طرف را هم درست نمی شناخته اند .. فقط به محاسن خودش و حجاب خانم ش توجه کرده اند .. از قلب پاکشان و روحیه ی با نشاط شان هیچ  نمی دانستند ..

پست تر از این انگلیسی ها و آمریکایی های مستکبر، این ایرانی های طاغوتی خارج نشین هستند ... !

.

.


  • ۹۰/۰۸/۱۱
  • ح.ب

نظرات  (۶)

وای حمید!!....
خدا اون طفل معصومو دوست داشته که نخواسته تو بلاد کفر به دنیا بیاد
... و پست تر از ایرانی های طاغوتی خارج نشین، ایرانی های طاغوتی داخل نشین هستند ...
یا فاطمه زهرا.......
حکایت غریبی است... راستش ایمان بعضی ها را که می بینم در کافر بودن خود مطمئن تر می شوم...
هرچند که وقتی من دارم میخونم خیلی وقته از ایم ماجرا گذشته،
اما بازم دلم گرفت.....و"خدا جانشین تمام نداشته های من است"...
حتی جانشین داشته ها هم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی