حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

" ترکمن می‌گوید: با جامه‌ی نو، چاروق تازه نپوش. کمال، غصه می‌آورد ... "

آتش بدون دود ..  نادر ابراهیمی ..  

  • ح.ب

حرفی بزن،‌ چیزی بگو، کاین بغض در من بشکند ...

.

.

پ.ن: در ایوان به نماز ایستاده بودم. سلام که می دادم میان ابرها را نگریستم و با خود گفتم " خدایا، می بینی ام آیا ؟ .." ثانیه ای بعد، درست همان نقطه ای که میان ابرها می نگریستم رعد و برقی نشست. و یسبّح الرّعد بحمده .. و الملائکه من خیفته .. و یرسل الصواعق فیصیب بها من یشاء .. و هم یجادلون فی الله .. و هو شدید المحال .. 

.

.

شدید المحال .. 

  • ح.ب

برایم جالب است که این وبلاگ هنوز هم، هر روز توسط آی پی های مشکوک از آمریکا چک می شود. چندی پیش به ایمیلهایم هجوم برده بودند. پیش تر به حساب بانکی ام. یعنی ازین فاصله هم رهایم نمی کنند ...

.

.

پ.ن:

در آمریکا،‌ عموما دانشجویان رشته های فنی که می توانند به تکنولوژی های بالا دسترسی پیدا کنند، هر ماه توسط اف بی آی مصاحبه می شوند. بعضا ماهی یکبار می شود هفته ای چندبار. گاهی هم فصلی می شود. بهار یکی و تابستان یکی و پاییز،‌ که دست از سرت بر نمی دارند. وقتی آمدم ایران، به دوستان می گفتم حداقل از دست این بازپرسی های اف بی آی راحت شدیم!

حالا شنیدم که در مذاکرات، طرف آمریکایی لیستی بیست و سه نفره داده است که با آن ها به طور مرتّب مصاحبه شود! انگار قید هم کرده اند که این لیست ممکن است به مرور زمان اضافه شود. 

اف بی آی در تهران هم ما را رها نمی کند یعنی؟

  • ح.ب