حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ
جالبه برام که تا این حد آدم مستعدی برای سوء تفاهم هستم ... تا جایی که باورم نمی شود گاهی ...

.

.

.

اینکه یکی بهت بگه، توی اون سالهای دانشگاه شریف آدم هایی بودند که " از دست شما شکست عشقی" کشیدند، چه می داند از دنیای تو؟ .. چه می فهمیده آن سال های لعنتی چطور گذشت؟ .. چه می فهمد از آدم غمگین ..

القصه توضیح دادن خیلی چیزها انگار فقط به قیامت ممکن ست .. من ازین قصه ها می گذرم، تو هم از غصه های من ...

.

.

من؟ آن اسفندیار مغموم .. که هرچه دید از "چشم" خودش دید ...

  • ۹۰/۰۹/۲۸
  • ح.ب

نظرات  (۲)

بیییییییییییییییییییییییی خیال!!!!
توضیح دادن خیلی چیزها انگار فقط به قیامت ممکن است ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی