حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ
خدایا .. دست ما را بگیر که گمراه نشیم ...

.

.

این روزها بسیاری از دوستان سابقم را که می بینم، مایوس می شوم .. مخلص ترین شان دیگر نماز نمی خواند .. پر ادعا ترین شان، که با سهمیه ی رزمنده و بسیجی آمده بود دانشگاه، حالا با جسارت عکس می گذارد روی فیس بوک که عرق می خورد ناجور .. دست در دست دو خانم دیگر انگار ...

.

خدایا مرا نجات بده که مثل اینها نشم .. چقدر نزدیک بود واقعا یه مراحلی به ورطه ی "لذت از زندگی" برسم .. به ورطه ی اینکه باید تا جایی که می شود درین دنیا شاد بود ... خدایا نجاتم بده که وضعم ازینی که هست بدتر نشه ... دستم را بگیر که آن روز پیش مولایم رو سیاه نباشم ...

..

.

من همّت را دوست دارم .. خاصّه برای آن جمله ی آخر وصیت نامه ش که فرمود : " خدایا مرا پاکیزه بپذیر ... "

.

.

اللهم انی اعوذ بک من شرّ نفسی ...

  • ۹۰/۱۰/۰۱
  • ح.ب

نظرات  (۵)

منم همین حس رو دارم...دوستام یکی یکی نماز رو کنار میذارن و خیلی چیزای دیگه...مطمئن نیستم منم مثل اونا نشم، چون تا این لحظه هرکی و تو ذهنم سرزنش کردم به بلایی شبیه اون دچار شدم...
تا اونجایی که می دونم ایشهید باکری در وصیت نامه شون اینطور نوشته بودند نه شهید همت
عن أنس عن النبی (ص) أنه قال: «یأتی على الناس زمان الصابر منهم على دینه کالقابض على الجمرة ؛(1) رسول خدا فرمود: زمانی بر مردم می آید که ماندن بر دین حق مانند نگه داشتن گلوله آتش در دست است» .
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
خدایا ما را پاکیزه بپذیر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی