حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۰۶ ب.ظ
توی نمازخانه ی اینجا، نوشته است : " الله حفیظ لطیف القدیم ... "

من این سه صفت را خصوصا خیلی دوست دارم.

حفیظ است، یعنی با قدرت  از من حفاظت می کند. از شر جن و انس. از شر نفس خودم. از شر سرنوشت حتی. لطیف است، یعنی مهربان ست. دلش با من ست. احساس مرا خوب می فهمد. برای آن ارزش قائل است، چرا که همین احساس از او به من رسیده است. قدیم است، یعنی از کودکی مرا می شناسد و هوایم را دارد. یعنی آن زمان هم که من او را نمی فهمیدم او مرا می فهمیده ست. یا این زمانی که من حواسم به او نیست، او حواسش به من هست ...

.

.

خدایا این صفحه، اون دنیا ایشالا گواهی میده که من اگر بدی کردم بر نفس خود کردم .. ظلمتُ نفسی .. و تجراَتُ بجهلی ..  تو ببخش .. تو خوب می شناسی ام .. یا حفیظ و یا لطیف و یا قدیم ..

  • ۹۰/۱۰/۱۴
  • ح.ب

نظرات  (۱۰)

به به. سلااااام پسر عمو!!! زود بیا هنگ کنگ. پاشو پاشو
ahsanntt
احسنت
عالی.
  • ناشناسی که به تاریکی شب!
  • حاج آقا، فرق اینجا با انکراتیک چیه؟
    :-)
    حمید تو همیشه اینجا اشک من رو درمیاری...تازه با این صدایی که گذاشتی دیگه یه باره!!!
    چقدر تایید کننده! خب از من هم : جای تامل دارد!
    به قول بالایی: چقدر تایید کننده آخه!
    گفتم کامنتات بشه ده تا !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی