حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

جانا چه گویم، شرح فراقت ...

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۱۹ ب.ظ

سه نیمه شب است که کتاب را تمام کرده ام. شانه هایم از شدت بغض و گریه می لرزند. لب هایم هم. کتاب را شهریار دو روز پیش در مسجد شهر منچستر به من داد. نیمه های شب بود. من داشتم کتابی در آواشناسی قرآن می خواندم و او هم در نور کم این کتاب را. و اشک می ریخت. چشمش به من افتاد، آمد بالای سرم و کتاب را گذاشت کنارم. دفتر خاطرات یک شهید است از روز اعزامش تا زمان شهادتش. حتی زیر ترکش و خمپاره هم گاهی یادداشت هایی کرده ست. آنقدر صمیمی و صادقانه و در عین حال عمیق است که پیش چشمم تمام کتاب های دیگر، حقیر و پست آمد ..

دلم می خواست می توانستم از همینجا کتاب را برای محمد و وحید پُست کنم .. بالایش هم بنویسم : اللهم الحقنا بالشهداء و الصدیقین ..


راستی یادم رفت از شهریار و علی بنویسم. که هرچه بیشتر می گذرد، از آن ها بیشتر خوشم می آید. از صفای ضمیر علی، و صمیمیت شهریار. و اینکه چقدر در خلوص عمل از من جلوترند .. دیشب فکر می کردم که اگر جبهه ای بود و جنگی بود، کدام از ماها حالا صف اول خط بودیم .. و احساسم این بود که علی و شهریار کیلومترها از من جلوترند .. کیلومترها .. که فرمود : " السابقون السابقون .. اولئک المقربون ... " 

.

.



  • ۹۰/۱۱/۱۱
  • ح.ب

نظرات  (۸)

سلام. خوش به حالت.من سه نیمه شب این بازاریابی فلون فلون شده را برای کنکور دو هفته دیگه می خوندم.
التماس دعا
خدا حفظشون کنه..
سلام.خدا خیرتون بده که این کتاب رو معرفی کردین....
فوق العاده بود...از خودم بدم اومد!
دعاتون کردم...با تمام وجود...دعا کردم شهید بشن؛هر ۳تاتون!
اینجا، آنجا، هرلحظه و همیشه ی ما جبهه است ..

"درست ببینیم" تا انشاالله ...
 در حبذای بلاگفا عکس کتاب لود نشد
و این جا هم که اسمی نبرده اید.
عنایت می کنید اسم کتاب را؟
I hate my life but at least this makes it beraable.
اسم کتاب را می گویید? 
سپاس 
پاسخ:
از جاده های آبی خاکی. یا چیزی بود شبیه به این ...
  • صحبتِ جانانه
  • اسم کتاب چه بود؟
    سلام علیکم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی