حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

در خدمت و خیانت روشنفکرنمایان ...

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۴۲ ب.ظ
من اتفاقا میخواستم به اون هایی که با نظام جمهوری اسلامی موافق نیستن، پیشنهاد بدم که رای ندن .. اصلا حتی فکر رای دادن رو هم نکنن .. این خیانته .. خوب نیست آدم هم از  توبره بخوره هم از آخور .. خیانت یعنی اینکه بری تو خونه ی یکی، بخوای از داخل خونه بهش خنجر بزنی ... اون مجلس، جای آدم های صالح و باتقوا و دلسوز مردم باید باشه .. نه شماهایی که ...

من بهتون پیشنهاد می کنم، همین مبارزه ی خیابونی و اینترنتی و و اینا رو ادامه بدین. همین فحش ها و تهمت ها و اینا .. این انتخابات برای کسانی ست که هنوز به قانون اساسی و جمهوری اسلامی پای بند هستن .. من ترجیح می دم 60 درصد مردم تو انتخابات شرکت کنن ولی آگاه باشن همه به چی دارن رای می دن، تا اینکه 87 درصد رای بدن و خیلی هاشون غرض شون و ذهن شون اسلامی نباشه ... 

.

.

من فردا رای می دهم. که محبّ صادق آنست که ..

.

.

  • ۹۰/۱۲/۱۱
  • ح.ب

نظرات  (۶)

دقیقا نظر من هم همینه..یادمه قبل از انتخابات به سمیرا می گفتم
که رای نده..تو با حکومت جمهوری اسلامی مشکل داری...
این خیانته...
گفتم مگه تو خواستار نابودی نظام نیستی..پس چرا به موسوی رای میدی
که داخل نظامه..

گفت : لااقل یه قدم به جلو ه ...
احسنت!

سلام
بنده خدایی می گفت ما رای نمیدیم ..تاحالا رای میدادیم اما بعد انتخابات 88 دیگه رای نمیدیم ..میخواستم بگم خب رای نده....این تویی که به این رای و این حق انتخاب احتیاج داری نه نظام جمهوری اسلامی..پس بیخود منت نگذارید ..
من الان از رای دادن برگشتم و خدا رو شاکرم که این حق رو به من داده به برکت نظام جمهوری اسلامی که نماینده ی شهرم رو خودم انتخاب کنم..
همه مردم این کشور انقلابی نیستن. همه نگاه ایدوئولوژیک ندارن. برای همه آقای خامنه ای امام و مقتدا و پدر و پیر فرزانه نیست. یک عده ای هم توی این مملکت هستن که اولویتشون زندگیشونه. سیاست براشون موضوع مهمی نیست. مشت محکم تو دهن آمریکا و اسرائیل و فتنه و جریان انحرافی و چه و چه و چه براشون مهمتر از نون شب و عروسی خواهرزاده و خرید عید نیست. چیزی که من دارم میبینم اینه که یک عده ای از اینا دارن دست از رای دادن میکشن. یک عده از اینان که میگن از مجلس آبی گرم نمیشه، یا هر کی رای بیاره دیگه برای ما فرقی نمیکنه. همه اونایی که تصمیم گرفتن رای ندن دشمنای قسم خورده جمهوری اسلامی نیستن که تو با خیال راحت میگی خب رای ندن، به جهنم، به درک.
هیچ حکومتی نمیتونه به این مردم بگه به درک. اگه میشد گفت صدا و سیما این همه اصرار نمیکرد که مردم برن رای بدن. این قدر تاکید نمیکردن که موضع سیاسی تون رو تو تصمیم تون برای رای دادن یا ندادن اثر ندین. اگه میشد به این مردم گفت به جهنم، مسئولین حکومتی قبل از هر کس دیگری میگفتن
سلام
با اجازه ی صاحب وبلاگ:
به کاربر فیروزه:
یکی از کارای خوبی که این نظام میکنه اینه که مردم رو مجبور نمیکنه برن رای بدن..تبلیغ میکنه ..میگه این حق شماست که برید رای بدید..میگه برید مسئولانتون رو خودتون انتخاب کنید اما هیچ وقت کسی رو مجبور نکرده..هرکسی هم تو خونه اش نشست و رای نداد کسی نمیره با زور بیرونش کنه و بگه برو رای بده...
حالا اگر کسی نخواد از این فرصتش استفاده کنه ..نظام چیکار کنه ..رای نمیدن چون نمیخوان از حقشون استفاده کنند..
حالا من نمیدونم این بحث شما دیگه چیه..وقتی اونا سرنوشت کشورشون و خودشون براشون مهم نیست دیگران چیکار کنند .اگرچه معلومه رای دادن افراد خیلی بهتر از رای ندادنشون هست..حالا وقتی رای ندن ما بشینیم غصه بخوریم که چرا این و اون نیومدن رای بدن خب واقعا نیان رای بدن ..
بنت الهدی متوجه منظور من نشدی.
چیزی که باعث میشه مردم عادی رای ندن بازیهای سیاسی نیست امیدواریشون به آینده و نتیجه رای دادنشونه. حرف من اینه: رای ندادن مردم برای حکومت ضرره. برخلاف تصور تو حکومت به رای مردم برای مشروعیتش نیاز داره. وقتی مردم اونم مردم عادی که وابستگی سیاسی ندارن رای نمیدن یعنی زنگ خطر برای حکومت. یعنی ناامیدی افزایش پیدا کرده. یعنی نارضایتی زیاد شده. خود مسئولین این رو میدونن و برای همین این قدر اصرار دارن مردم رو به رای دادن تشویق کنن. اگر همون جوری که تو میگی رای ندادن مردم برای حکومت ضرری نداشت این همه تبلیغ هم ضرورتی نداشت. همین که تبلیغ میکنن یعنی به رای مردم نیاز دارن و اصولا کدوم حکومتیه که نداشته باشه؟

شاید تو غصه رای ندادن مردم رو نخوری ولی مطمئن باش سران حکومت میخورن. چون دقیقا رای ندادن مردم به ضررشون تموم میشه
سلام

به فیروزه جان:
چرا فکر میکنی اگه کسی رای بده به این نظام لطف کرده ..زمانی یه سری افراد برای نگه داشتن این نظام ارزشمند ترین چیزی رو که داشتند خالصانه دادند...
جمعیت کمتری نسبت به انتخابات قبل امده بودند ولی یک دست بودن اونها کاملا مشهود بود... اونها هم دغدغه های زندگی رو داشتن ولی همیشه برای ارزشهایی که راحت بدست نیامدند اولویت قائل اند.
اگه فکر میگنی که فقط مسئولین به این رای نیاز دارن دلیل این همه تبلیغ برای رای ندادن تو شبکه های بیگانه چی بود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی