حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ...

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۲۹ ب.ظ
انکراتیک را بستم. دیگر آن آدم قدیم را توی خودم پیدا نمی کنم. آن جوان مغرور ِ دل رحم ِ تند زبان ِ احساساتی را نمی شناسم ..

.

.

شنبه با شهریار حرف می زدم، از قول حاج آقای مجتبی تهرانی می گفت : " مواظب اطرافیانت باش ... دوستان و آشنایانت .. والله روح آدم حتی از آن نانوایی که سر کوچه نانش را پخت می کند هم تاثیر می پذیرد .. "

.

مصاحبت آدم های حقیر و پست، روح آدم را خوار و خفیف می کند ..

.

.

اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا ...

.

.


  • ۹۰/۱۲/۱۷
  • ح.ب

نظرات  (۱۲)

به این فکر می کنم که چه کردم و با چه افرادی گشتم که روحم این چنین خسته و فرسوده است...
در نهانی ترین زوایای وجودم

در به نهایت ترین افق دلم

شوقیست سرشار

که هر سوال را پاسخی

که هر صدا را صدایی

که هر دانه را شوق روییدنی

که هر متروکه جای را مزده رهگذری

که هر تشنه جان را زلال چشمه ای
سلام . نزنی درب و داغونش کنی من میخوانم بعضی نوشته هاشو کپی کنم.
کاش حداقل پاکش نکنید..این را با دریغ و درد می‌گویم...

به حرمت آن آیه‌ی محشر رویش..
سلام
العجب
آدم مگه گذشته اش رو هم می بنده.
کم و زیادش رو نمی دونم اما منتظر می مونم.

به حرمت اون آیه "های" محشر رویش.
http://www.chamran.org/old/Books/khudabood.htm
مدل نوشتن انکراتیک با اینجا چنان فرق می کرد که اگر نمی دانستم که نویسنده شام یک نفرند هیچگاه گمان هم نمی توانستم بکنم

انکراتیک همان موسیقی ویالون اختناق... آه ای دریغ و حسرت همیشگی...
اینو شدیدا قبول دارم:

مصاحبت آدم های حقیر و پست، روح آدم را خوار و خفیف می کند

حتا یه وقتایی فکر میکنی یه فوایدی تو معاشرت باهاشون هست، مثلا با بحث کردن باهاشون تمرین استدلال منطقی میکنی یا چه میدونم به شیوه لقمان ازشون ادب میآموزی. ولی دغدغه هات رو تقلیل میدن و سطحشونو پایینتر میآرن. به نظر من که ضررش بیشتر از نفعشه
انکراتیک از اینجا بهتر بود، حیف شد که بستیش
اینجا زیادی شخصیه، اونجا واسه آدمایی مثل من که زیاد شناختی از خودت ندارن ولی میخوان از تجربه هات و دغدغه هات استفاده کنن خیلی مفیدتر بود.
در ضمن اینجا یه کم سیاست زده هم هست ولی اونجا بیشتر در مورد انسان بود و عمق وجودش.
در هر حال به تصمیمت احترام میذارم ولی اونجا رو خیلی بیشتر دوست داشتم
اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا

اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا
.
.

خدایا به حق بنده های حقیقی ت گناهامون و ببخش

"دیگر آن آدم قدیم را توی خودم پیدا نمی کنم"

حقیقتا تفاوت در لحن فاحش است حال آنکه الباقی را بنده نمی دانم...

مفهومش چیست؟انکراتیک!

  • صحبتِ جانانه
  • اخه بعضی ها همون ترکش بیخ نخاع هستن
    درآوردنی نیستن
    و به شدت بودنشان مایه ی خفافت است...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی