حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

به حق این بهار، استغفرالله ربّ لیل و النهار ..

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۰۶ ق.ظ
گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم
دلم از دیدن این آینه ترسید چرا؟

آمدم یک دم مهمان دل خود باشم
ناگهان سوگ شد این سور شب عید چرا؟ ...

..

.

" بیا تحویل بگیر این سالی که واسه ما ساختی رو ... " 

.

  • ۹۱/۰۱/۰۱
  • ح.ب

نظرات  (۳)

بیا تحویل بگیر .... د بیا دیگه !
حبذا..
من باشم... میگویم بیا تحویل بگیر این سالی که برای خودمان ساختیم و تحویل بده آن بهاری که باید بهار تحول باشد تا دوباره به دست خویش یک شبه زمستانش کنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی