حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

بهار اما از مرگ می گوید ..

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۳۳ ب.ظ
قدیمی ها می گفتند باید توی خانه، مرغی پرنده ای چیزی داشت که اگر مرگ ِ ناگهان سراغ زندگی آمد، به اینها بگیرد و از سر آنها بگذرد ...

من اما، این میان، انگار دلم را گرفته ام دستم، که هی مرگ می آید و می میراند این دل را .. و من مانم مدام .. که بمیرم؟ بمانم؟ بگریم؟ بمویم؟ ..

.

.

" پس از تو نمونم ..  برای خدا ...  تو مرگ دل م را ببین و نرو ..  " 

.

.

پ.ن:

راستش اینست که من از سکته ی ناگهان، از مرگ روی تخت بیمارستان، از سقوط و تصادف و آتش سوزی، از مرگ برای هرچه غیر خدا باشد می ترسم ... من دوست دارم وقتی به مرگ می رسم، با افتخار آن را پذیرا باشم .. دوست دارم مثل آن ها که دوست شان دارم ازین دنیا بروم .. دعا می کنم به نقطه ای برسم که مرگ را بغل کنم .. 

" مرگ اگر مرد است آید پیش من .. تا کشم خوش در کنارش .. تنگ ِ تنگ .. "

.

.


  • ۹۱/۰۱/۰۹
  • ح.ب

نظرات  (۷)

چه ارزوی خوبی؟؟
من هم همین الان همین ارزو رو از قلبم گذروندم
اِذا رأیتمُ الرّبیع
فاَکثِروا ذکرَ النّشور
پسر جون با حاج همت و ... خیلی فرق داری.
حاج همت و چمران و ... به مرگ نعره میزدن و میگفتن : ... گو پیش من آ !!! نه اینکه منتظر باشن بیاد سراغشون. میرفتن تو شکمش!

در ضمن آدم ترسو به هیچ جا نمی رسه! از آتیش نترس. شاید مجبور باشی به خاطر خدا بری وسط آتیش آقای حاج همت!!!!

وبلاگ دخترونه ای داری ولی خوبه. بنویس. ایشالا همت میشی. با همت باش.
be name khoda

bazi az mardom che ghad khoob shohada ro mishnasan o !!!
khoob tar az oon mese shohada raftar !!!mikonan...


in safahat kheyli paakan
kheyli heyfe ke be tohin aloode shan...
http://www.tabnak.ir/fa/news/234614/
بقول اون بزرگوار:
بمیرید پیش از آنکه بمیرید.....!!!!
مرگ را بر خود گوارا کن در ایام حیات/در بهاران بگذران فصل خزان خویش را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی