حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

بی تو هستم چون زمستان، خلق از من در عذاب ...

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۰۶ ب.ظ

حقیقت اینست که حالا از هر جمع بالای چهارنفر که بر می گردم، احساس بیقراری می کنم. احساس خسارت. مثل کسی که نماز صبح ش قضا شده باشد. حالا هم که از مهمانی یکی از بچه ها که برای خداحافظی گرفته ست برمی گردم، خودم را توی اتاق کارم حبس کرده ام و قرآن را بلند کرده ام، و پنجره را هم باز گذاشتم ام که باد به صورتم بخورد که حال و هوایم بهتر شود ..

یکی از بچه ها امروز می گفت که فلانی، ناگهان توی این دو ماه خیلی پیر شدی .. به نحو ملموسی ..  سکوت کردم .. راست می گفت .. گفتم که خسته ام .. از چیزهایی که گفتنش هم حتی مقدور نیست .. سکوت شد .. سکوت ..

..

.

وَلَقَدْ نَعْلَمُ أَنَّکَ یَضِیقُ صَدْرُ‌کَ بِمَا یَقُولُونَ ... و ما می دانیم که سینه ات از آنچه آنان می گویند تنگ می شود ... فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَ‌بِّکَ وَکُن مِّنَ السَّاجِدِینَ .. وَاعْبُدْ رَ‌بَّکَ حَتَّىٰ یَأْتِیَکَ الْیَقِینُ ...



  • ۹۱/۰۳/۰۵
  • ح.ب

نظرات  (۱)

بی تو هستم چون زمستان، خلق از من در عذاب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی