حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

انما الحیوه دنیا لهو و لعب ...

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ

آفتابی ست این روزها هوای آسمان یک دست آبی ما .. هر گوشه ی شهر را که نگاه می اندازی، کسی جایی درازی کشیده است و  لبی تر می کند و کتابی می خواند و الخ .. وسط این گیر و دار، عزیزی از من پرسید، دلت نمی خواهد مثل این کنی؟، برایش خواندم :

" من به کدام دلخوشی، می خورم و طرب کن

  کز پس و پیش خاطرم، لشکر غم کشیده صف ... "

..

.

.

راست می گفتم ..

.

  • ۹۱/۰۳/۰۷
  • ح.ب

نظرات  (۴)

آخر به چه خرمی زنم راه نشاط
آخر به کدام دلخوشی خوش باشم
سلام
ان مع العسر یسرا

http://www.understandingwar.org/report/iranian-influence-levant-egypt-iraq-and-afghanistan
و ما اصابکم من مصیبه الا باذن الله ..
بیا ره توشه برداریم ..
قدم در راه بگذاریم! قدم در راه بی برگشت بگذاریم!
کجا؟
هرجا که اینجا نیست!
من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم ..
ز سیلی زن، ز سیلی خور؛
وزین تصویر بر دیوار ترسانم!
..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی