حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

باشد اندر پرده بازی های پنهان .. غم مخور ...

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۹ ب.ظ

تو داستان حضرت یوسف، یه جایی ش از حضرت یعقوب نقل می کنه که :

" فصبر جمیل .. عسی الله ان یاتینی بهم جمیعا .. انه هو العلیم الحکیم "


یعنی من صبری زیبا خواهم کرد .. خالی از بی تابی .. امیدوارم خدا همه ی آنچه را که از من گرفته ست، به من برگرداند ...


دیوانه وار این آیات از زبان یعقوب علیه السلام را دوست دارم ... نهایت توحید ست و تفویض امور به خدا ...


.

  • ۹۱/۰۴/۰۵
  • ح.ب

نظرات  (۶)

امیدوارم خدا همه ی آنچه را که از من گرفته ست، به من برگرداند ... امیدوارم
...
سلام

" انه علی رَجعِهِ لَقادر" طارق/8

قطعاً خداوند می تواند او را به صورت نخست بازگرداند..

تداوم این ذکر اثری شگرف دارد!

یا علی(ع)
تواین روزای ابری آرومم کرد این پست..
غم مخور..
ممنون
ز حد بگذشت مشتاقی و صبر اندر غمت یارا / به وصل خود دوایی کن دل دیوانه‌ی ما را
و این جمله از عقیله العرب پس از روز بلا که فرمود: " ما رایت الا جمیلا "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی