حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

یا لطیف ارحم عبدک ضعیف ...

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ب.ظ

این اولین باری ست که اینطور می شود ..

عالم خواب، بسیار عجیب و هولناک ست گاهی ...


.

.


الا من رحم ربی ...


  • ۹۱/۰۴/۰۸
  • ح.ب

نظرات  (۴)

  • فدائی اسلام
  • بسم الله

    الهی لا تأدبنی بعقوبتک!
    الا من رحم ربی...
    کجایی حمید؟...بیا بنویس...دلم تنگ شده
    همه رو خوندم!!!
    سلام!
    همه رو خوندم و بعضی جاها هم کامنت گذاشتم،
    میدونم که نیازی به نظرم نبود.
    این کامنت رو میخواستم خصوصی بذارم بعد دیدم که نیازی نیست،
    اگر خودتون خواستید تایید میکنید و یا نمیکنید،
    با حرف هاتون گاهی لرزیدم گاهی اشک.. گاهی یه خنده ی تلخ...
    ولی چون هر پست رو میخوندم بیشتر به این نتیجه میرسیدم که حرفای خودمم هست ،یا درک میکنم یا تجربش کردم،
    برا همین با این که رو بعضی پست ها گاهی عصبانی هم میشدم ،نه از شما از اینکه این درد ها وجود داره،
    اما تا آخر خوندم خدارو شکر...
    انگارکه نیاز داشتم....وب سایتم رو تو هیچ کامنتی نذاشتم اینجا میذارم برا همین دلم میخواست خصوصی بذارم کامنت رو ولی بازم میگم هرچی خدا به دل خودتون انداخت،همون بشه!
    خواستین تایید میکنین نخواستین هم نمیکنین،
    قبل از اینکه بنویسم کلی حرف داشتم ولی الان چیزی یادم نمیاد.
    از نوشته هاتون ممنونم
    از احادیث و روایت هایی که گذاشتین آیه ها ی قرآنی که نوشتین..
    امیدوارم قلمتون سازنده بمونه...
    موفق باشین درپناه خدا...علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی