حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

گل از خارم برآوردی و خار از پا و پا از گل ...

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸ ق.ظ

سحر را صحن حضرت معصومه علیها السلام بودم ...


جالب ست که مردم اینچنین برای علمای اسلام عزاداری می کنند و اشک می ریزند .. خصوصا علامه طباطبایی و آیت الله بهجت .. که در جوار حضرت آرمیده اند .. و جالب تر آن بود، که کسی سراغ آقای منتظری که نزدیک آقای بهجت خاک ست، نمی رفت .. روی سنگ قبر آقای منتظری نوشته اند "آیت الله العظمی!" .. و بعد من نگاهم روی مزار شریف اقای بهجت می افتد که نوشته اند "العبد" ... اینست که مردم عاشقانه برای این دعا می کنن و از آن دیگری صرف نظر می کنند ..


و در این اسراری هست برای اهل دل ... 


  • ۹۱/۰۵/۲۰
  • ح.ب

نظرات  (۳)

اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا...
مثل اینکه مراسم تشییع یادتون رفته..! و یعز من یشاء..
5 روز ه اینجام!
دوبار رفتم زیارت!
خوشبحالتون که سحر..
گاهی اوقات راجع به این چیزا سکوت کردن بهتره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی