حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ..

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ق.ظ

گر چه دوریم به یاد تو قدح می گیریم
بعد منزل نبود در سفر روحانی

...

  • ۹۱/۱۲/۲۰
  • ح.ب

نظرات  (۱۳)

حالا باز این عکس رو بذار و نمک بپاش به حال این روزهای یک غریب!
اینبار عمومی می گم:
.
.
دیروز رکورد دوری من از حرم شکست...
هیچ چیز در این عالم به اندازه یک نماز مغرب و عشا تو صحن جمهوری اسلامی لذت و مستی نداره.. وقتی که تو اون سکوت یکباره نسیم آرومی بوی حرم و صفای زوار شکسته دل رو تا اعماق روحت میدمه...
و حالا که دستم از حرم کوتاهه دلم یه چیز می خواد: اقتدا به یک دوست نظرکرده با سوره جمعه در رکعت اول...
به به
وصف الحال عاشقِ مشتاقِ مهجور با صدای دلنشین استاد بنان:

تا کی تو یار رقیب و من یار تو باشم
تو نوگل دیگران و من خار تو باشم
مرغ قفس چون رها شود، خاطر کند شاد
من می‌شوم شاد اگر گرفتار تو باشم
05112003433 سامانه حرم مطهر است وصلتان می کند به روضه منوره حتی صدای آدمهایی را که دارند زیارت می کنند می شنوید.
هر چند ما هنوز و همچنان از دستتان عصبانی هستیم اما خب غریبید آنجا دیگر ...
آه...
  • جایی میان ابرها
  • دو هفته ایست که ظرف نباتمان خالیست
    و چای میخورم و حسرت خراسان را...
    خرم آن بقعه که آرامگه یار آنجاست
    راحت جان و شفای دل بیمار آنجاست

    من در این جای همین صورت بی جانم و بس
    دلم آنجاست که آن دلبر عیار آنجاست...
    می آیم از دیارِ غریبی که هیچ کس

    زخم ِ مرا شبیهِ تو مرهم نمی شود
  • مائده آسمانی
  • کاش من هم عبور ترا دیده بودم
    کوچه های خراسان ترا می شناسند
    بوسه
    از دور دهم
    نیست
    اگر پای ِ سفر
    لب ارادت برساند
    چو
    قدم بی ادب است ... |
    السلام علیک ایها الامام الرئوف..
    دلم آنجاست که آن دلبر عیار آنجاست ..
    شکل ِ همان ست که سعدی گفت؛ در مـِهر تفاوت نکند بُعد ِ‌مسافت ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی