حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ..

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲ ق.ظ

من از خیلی از سطور آن وبلاگ توبه کرده ام. از خیلی از گذشته ام هم. خدا می داند که خودم جدی ترین منتقد بعضی نوشته ها و رفتارهای گذشته ام هستم. سبحانک انّی کنتُ من الظالمین .. حالا تو آن ها را مثل آینه ای روبرویم بگیر. خیالی نیست. همان دستی که مرا هدایت کرد، از من دفاع خواهد کرد .. ان الله یدافع عن الذین آمنوا ..

.

.

و هو یتولیَّ الصالحین ...

  • ۹۲/۰۱/۰۵
  • ح.ب

نظرات  (۹)

من هنوز هم با آن وبلاگتان الفتی دارم. بگو از چه اش توبه کرده ای؟ از آن همه ارجاع به کتاب های رمان؟

پاسخ:
از بعضی از خطوط آنجا. از آنهمه غرور و نخوت ِ بیجا ..
ای خدا.
حداقل بگو چرا جواب ها را گزینشی می دهی؟ یا همیشه جواب بده یا هیچ وقت. کار درستی نیست.

  • مائده آسمانی
  • چرا کسی گذشته دیگری، مثل آینه روبرویش میگیره!؟

    پاسخ:
    قل اعوذ بربّ الناس ..
    آقای حسن زاده ی آملی در کتاب الهی نامه اش می فرماید: الهی تو را شکر می کنم که به جایی رسید ه ام که از سجده های خودم توبه می کنم...
    آدمی که از خودش در گذشته اش راضیست یا متوقف شده یا در حال سقوط است.
    قبلا خودم رو معرفی کرده بودم. "سین. کاف" که خب اگر یادتان باشد به من گقتید "خیبری دود نداره, سوز داره" که من هم بعد از اون ترجیح دادم بی نام بنویسم. در ثانی, از ادبیات آدم ها هم می شه فهمید که این "یکی" که سوال می پرسه و میگه با اون وبلاگ الفتی دارم, با اون "یکی" که فحش می ده قطعا یک نفر نیستند.
    علت دیگری هم که دیگر با "سین.کاف" نظر نگذاشتم این بود که مشخص نشه خانم/آقا بودنم و کلا راحت تر این جا کامنت بگذارم.
    به هر حال, ممنونم از پاسخ.
    اسم آن یکی وبلاگتان چه بود آقای حبذا ؟
    ما هم نام داریم هم نشان
    فکر میکنم اگر بگویی که کدام سطور و کدام پست ها گناه آلود بوده اند و چرا چنین بوده و نظر جدیدت چیست بهتر است تا فقط بگویی جایی اشتباهی کرده ای. به نظرم اگر کسی فقط قیافه توبه به خودش بگیرد ولی نگوید که چرا و اگر حق الناسی را ضایع کرده نرود و حلالیت نطلبد بیش از آنکه توبه کرده باشد ریا کرده.
    کنار قله های غم مخوان برای سنگ ها
    کوه که بغض می کند؛ سنگ، مذاب می شود
    فاصله بین واقعیتها و حقیقتها با هیچ حبذایی پر نمی شود هیچ حبذایی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی