حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبذا ..

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ

تعطیلات عید پاک را منچستر بودم. شب از نیمه رفته بود که به شهر برگشتم. علی آمد دنبالم در ایستگاه قطار. خودش دیشب تازه از ایران برگشته بود. توی ایستگاه که دیدمش انگار سال هاست که منتظرش هستم. به اصرار به شام دعوتم کرد. خانواده اش تا نیمه شب منتظر من بودند که شام را با هم بخوریم ... من این روزها در شگفتم که بعضی ها با اینکه هیچ برایشان نکرده ام، چنان محبتی دارند که انگار در دور دست های ازل با هم رفاقت داشته ایم .. بعضی ها هم که هرقدر محبت می کنم، زهر به جام ِ صحبت می ریزند ... زهر .. یاد آن خطبه ی امیرالمومنین می افتم که:

" اگر با این شمشیرم به صورت مؤمنی بزنم که با من دشمن شود ، هرگز دشمنی نخواهد کرد و اگر همه دنیا را در کام منافق بریزم که مرا دوست‏ بدارد هرگز مرا دوست نخواهد داشت ... "

.

.

پ.ن:

این کتاب های علامه عسگری بی نظیر ست. از مرکز اسلامی منچستر کتاب عبدالله بن سبا را به امانت گرفته ام. از دقت فوق العاده ی ایشون در سند و مدرک احادیث گرفته، تا منطق بی نظیر در خط و ربط حوادث .. قویا توصیه می کنم به دوستان ..
  • ۹۲/۰۱/۱۲
  • ح.ب

نظرات  (۳)

سلام دوست گلم

منم آپم خوشحال میشم سر بزنی .
بسیار به جا و زیبا بود فرمایشی که از حضرت علی علیه السلام نقل کردید حظ بردم. دقیقا همینطور است.
اگر منصفانه و از نظرگاه طرف مقابل نگاه کنیم برای برخی گروه اول هستیم و در آن واحد خودمون برای برخی دیگر گروه دوم!

پ.ن: دلم ازت حالا حالاها صاف نمیشه که منو لندن کاشتی! خدا میدونه چقدر حالم گرفته شد.. همون دلیلی که واسه نیومدن آوردی خودش بدون شواهد دیگه نشون میده که قصد اولیه ای در کار نبوده.. خلاصه خیلی دلخورم ازت خیلی...!

پاسخ:
ما مخلصیم.
البته در طریق ما کافری ست رنجیدن ...

قصد اولیه که داشتم قطعا، ولی تا خود ِ پنچ شنبه نمی دونستم باید چه جوری برنامه رو تنظیم کنم. جلسه ی با حاج آقا اولویت *کاری* داشت ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی