حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

آنچه گذشت ...

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۱ ب.ظ

نتیجه ی انتخابات روز جمعه نشان می دهد که مانور سیاسی آقا بی نظیر بود ... 

.

.

.

پ.ن:

راستی من این نبودم که پشت دوربین می آمد و می رفت. این دوربین بود که از روبرویم رد می شد. من داشتم کارم رو می کردم. می خواستم مطمئن شوم حتی یک رای هم از حق الناس ضایع نمی شود. یک عده پای صندوق لبخند می زدند، یک عده فحش می دادند، یک عده کنایه و طعنه، من اما مطمئن بودم هرچه از صندوق بیرون آید، مایه ی خیر و برکت ست برای نظام اسلامی .. در طریقت هرچه پیش سالک آید، خیر اوست .. هر که آمد گو بیا و هرچه گوید گو بگو ...

  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • ح.ب

نظرات  (۱۱)

سلام

سر بزن خوشحال میشم

  • مائده آسمانی
  • این چند روز بارها این جمله رهبر انقلاب در ذهنم می آمد:
    "ما نمیدانیم چه کسى رئیس جمهور خواهد شد، نمیدانیم خداى متعال دلها را به کجا متوجه خواهد کرد؛ اما میدانیم که حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى - که اعلام حضور قدرتمندانه‌ى این ملت در عرصه‌ى حرکت و تاخت به سوى آرمانها است - بلاشک به دنبال خود، موفقیتهاى دیگرى را دارد؛ به کشور مصونیت میبخشد، عزت میبخشد، آبروى بین‌المللى میبخشد، دوستان شما را خوشحال میکند، دشمنان شما را ناکام و بدحال میکند."
    میزان رای ملت است
    پاسخ:
    میزان رای اچ بی است! :)
    دو خط آخر را  بسیار مخالفم ... در سریال کلاه پهلوی کارگزار سفارت انگلستان حرف جالبی زد گفت ؛ ما از مردم میخواهیم که به شیوه ای دموکراتیک دولتمردانشان را انتخاب کنند و دیگه بهش فکر نکنند ! اصل دموکراسی هم همین است می گوید مردم انتخاب کنند اما اینکه چطور انتخاب می کنند ، چه چیزی روی انتخاباتشان اثر میگذارد و اصلا چه کسی انتخاب می شود مهم نیست دموکراسی یک شیوه کاملا نتیجه گراست و این وسیله را هم توجیه می کند .حالا ما در حکومت اسلامی زندگی می کنیم ولی فقیه داریم اما انتخاب مردم همیشه اصلح نیست همیشه خیر نیست تجربه این را ثابت کرده است ...
    پاسخ:
    منظورم چیز دیگری بود ... 

    " بدیهی است در هر انتخاباتی، یک عده ای به نتیجه ی مطلوبِ خودشان نمیرسند. من نمیخواهم اسمش را بگذارن بازنده ی انتخابات، نباید تعبیر برنده و بازنده و این واژه ها و اصطلاحات غربی مادی را به کار برد، اگر برای خدا و برای انجام تکلیف وارد میشویم، برد و باخت وجود ندارد. باید همه ی آنچه را که پیش می آید - که مبتنی بر قانون است - تحمل کنیم. این را باید همه مان یاد بگیریم، این صبرِ انقلابی است. امیدوارم خدای متعال هم دلها را هدایت کند به آنچه که برای کشور بهتر است. "

    بیانات 92/2/16

    شما حتما باید از سیاسیون معروف باشید... به هر حال امیدوارم موفق باشید و دولت که پیش روی ماست اهداف انقلاب و امام و مقام معظم رهبری رو دنبال کنه و قلب امام زمان رو شاد کنه و نه برعکس..
    پاسخ:
    از سیاسیون معروف! .. یاد آن کلمه ی "رجّاله ها"ی هدایت می افتم ...
    .
    .
    من زیر هفت آسمان هم، یک ستاره ندارم راستش ..
    در دو دوره قبل به احمدی نژاد رای دادم و معتقدم که در اون شرایط گزینه بهتری وجود نداشت.. این دوره هم نظرم روی عارف بود چون آدمی شناختمش که ضمن اعتقاد راسخ به نظام, کاربلد بود و اعتدال داشت اما اعتراف می کنم که دیدگاه حزب گرایی افراطیش اذیتم می کرد.. با عرض پوزش باید بگم که داشتن دید جناحی در انتخابات معنایی جز منفعت طلبی شخصی یا گروهی نداره (به این معنا که حتی اگر میدونی که فردی در حزب مقابل الان برای کشور مفیدتره باز هم اصرار کنی که یک فرد از حزب موافقت رای بیاره).. از اون نامه انصراف حداد که فحواش این بود که به هر قیمتی باید یه اصول گرا رای بیاره واقعا متعجب و اندوهگین شدم.. همه می دونستند که بعد از اون همه نابسامانی ها که دولت دهم به جا گذاشت الان کشور به آرامش نیاز داره و بیش از نیمی از رای دهندگان هم نظرشون رو با برد بالا اعلام کردند.. اینکه اینقدر دوستانی که نظرشون روی کاندیدای دیگه بوده ابراز ناامیدی می کنند فضای خوبی نیست.. من اساسا آدم غیر سیاسی هستم اما به نظرم حضور گسترده مردم با وجود این همه مشکلات و رای دادن به یک روحانی, در معنای عام منظورمه یا بهتر بگم معمم, نشون میده که اکثریت ما مردم اصل نظام و روحانیت رو دوست داریم و بهتره که همه به جای آیه یاس خوندن به فکر آبادانی مملکت باشیم...
    پاسخ:
    من نظرم رو خصوصا بهت می گم فردا! :)

    سلام

    من هم مطمئن بودم هرچه از صندوق بیرون آید، خیر است. و خدا می داند نظرم را که می پرسیدند می گفتم فارغ از نتیجه به آینده امیدوارم . که می دانستم این روزها که شعار تدبیر داغ است تدبیر امور با کیست!

    تدبیر با همان است که شن ها را مامور کرد، همان که خرمشهر را آزاد کرد و مطمئنا فراوان موردهایی که حتی آنها را درک هم نکرده ایم تدبیر امور با اوست و این برای من اطمینانی قلبی بود وهست. که اگر نیک بنگریم به این سی و چند سال جمهوری اسلامی یا حتی فراترآن را میبینیم.

    حتی دولت اصلاحات هم که معتقدم در آن خیر جمهوری اسلامی نهفته بود.

    در آن سال ها ،آن اتفاقات رخ داده در دنیا ، انفجار برج های دو قلو در آمریکا ای بسا که با روی کار آمدن دولت اصلاحات آن ها از ایران صرف نظر کردند و سراغ افغانستان و عراق به بهانه های واهی رفتند.

    دولت اصلاحات را به مثابه آسیبی میبینم بر پیکره جمهری اسلامی که خضر (ع) بر آن قایق وارد ساخت تا مصون بماند از قدرت جور برای صاحبانش .

    ما { حداقل من} نه شعار دموکراسی و آزادی و .. میدهیم و نه ته دل با آن قرابتی داریم اما می پذیریم به آن پایبندیم تا اینها که شعار آن را می دهند و برای آن گریبان چاک می کنند و آن فضاحت ها را به بار آوردند و به بار می آورند.

    فراموش نخواهم کرد سال 88 در جمع 10 نفره ایی بودم که 7 نفر از آنها به احمدی نژاد رای داده بودند . 3نفر دیگر به آقای موسوی که مرتب دم از تقلب میزدند و اینکه رایشان کجاست.

    و فردی از آنها چندی پیش با همان اطمینان و صراحت می گفت که خاتمی به تنهایی 80% و هاشمی 70% رای مردم را دارند.

    و حالا می بینیم بعد از 8 سال تقابل طرفین و همه اقدامات صورت گرفته ائتلاف هاشمی و خاتمی 51% رای مردم را هم نتوانست به دست آورد.

    و البته الان هم حرف های دیگر می زنند و ادعاهای سابق را تکرار می کنند... که با همه بی تفاوتی ام به حوادث و حرف ها افسوس می خورم و برایم سخت می گذرد.

    من اما از الان 4 سال آینده را می بینم .

    که امیدوارم اینگونه نباشد، امیدوارم شرایط  اقتصادی  ملت ایران را بهبود بخشند. وضعیت فرهنگی را به سمت ناهنجاری ها سوق ندهند و ارزش ها را در فضای عمومی به سخره و چالش نگیرند و از عزت ما دفاع کنند. که 4 سال آینده ما خود نیز به ایشان رای خواهیم داد...

    حرف بسیار است برادراما دیگر کافی است .. .

    dorood
    paye sandogh boodan moheme
    mohemtar ine ke har kas az sandogh namesh dar oomad ra be ehteram begirim
    hamrahi konim
    va be sarbolandi bengarim
    arezoomande arezoohayat
    گفته اید که در هفت آسمان یک ستاره هم ندارید. آن "ستاره" تان که همیشه با آقای ترکان این پست و آن پست میروند در دولت جدید چه پستی خواهند داشت برادر؟
    پاسخ:
    سلام. خواهید دید که به زودی بازنشست میشود ...
    آقای خامنه ای از همه درخواست کردند به رییس جمهور منتخب نهایت کمک را کنند. آیا ایشان با بازنشست شدن و عدم همکاری به دولت جدید کمک خواهند کرد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی