حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

دیدار خوب یوسف کنعانم آرزوست ...

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

شاید یکی از بهترین مشهد هایی بود که تا بحال رفته بودم .. همان دم باب الجواد فهمیدم که این بار با بقیه ی اوقات متفاوت ست انگار .. غیر از زیارت حضرت، توفیقی دست داد که کنار مرقد خصوصاً پیش رهبری برویم .. کان چهره ی مشعشع تابانم آرزوست .. آقا سراسر حضور بود .. درست همانطور که امام در آن نامه ی معروف خطاب به ایشان نوشته بودند : " شما خورشید تابان انقلاب هستید ... "

...

.

.

.

و لا جعله الله آخر تسلیمی علیک .. 

.

.

پ.ن:

دیشب از حرم که بر می گشتیم، با فاضل نظری تا خنکای صبح گپ می زدیم و از شعر می گفتیم .. فاضل از شعر خوانی اش پیش آقا می گفت .. که پارسال وقتی می خوانده ست "زمین از دلبران خالی ست یا من چشم و دل سیرم ..". آقا خندیدند و گفتند : " اینطورها هم نیست .. شما باید خوب ببینید .. ببینید و برای ما پیرها هم تعریف کنید ! .. " :)

.

  • ۹۲/۰۵/۲۵
  • ح.ب

نظرات  (۱۲)

سلام.
زیارت قبول... .
کنار مرقد پیش رهبر رفتید؟؟ یعنی آقا مشهد بودن ؟!
پاسخ:
بله ..
خوش به سعادتتون ...

دوستان!

این لینک رو ببینید

شااید شما خبری داشتید و تونستید...

شاید خدا خواست...

 

http://92329.blogfa.com/

ای خوش آن لحظه که یاری به نگاری برسد

پاسخ:
آرزومند ِ نگاری .. به نگاری برسد ..

قیمت ِ گل نشناسد، مگر آن مرغ ِ اسیر
که خزان دیده بوَد .. پس به بهاری برسد ..
.
.
 

لذت وصل نداند مگر آن سوخته ای
که پس از دوری بسیار به یاری برسد....
اگر بودم و میدانستم که میروید برای تشرف قطعن مینوشتم که
به شکوفه ها...به باران ..برسان سلام مارا...
این رو برای هرکسی که میره مشهد مینوسم ....
تو این هفته مائده ی آسمانی سومین نفری بود که وقتی برگشتم بهم گفت که مشهد دعاگو ام...
و چقدر دلتنگیم زیاد تر شد...با اینکه شادی داشت کسی مشهد بیادم باشه
اما غم دلتنگی بسی جانکاه.....
خدا قسمت همه عشاق کنه و ان شاالله زیارت شما هم قبول باشه.....
این خاطره که تعریف میکرد جناب فاضل نظری ،رو خوب یادمه...
من که هر باری آقا رو دیدم انرژی قدر یک سال گرفتم  و رفتم آسمون...
امیدوارم دیدار شما هم سر شار از حس خوش معنوی بوده باشد...
جالب توجه برای خودمه که باز اومدم دوخط کامنت بذارم
اینقد که نبودم 20 خط شد
شرمنده
یاعلی


  • واقعیت سوسک زده
  • یک نفس عمیق ، خیلی عمیق ...
    از سر حسرت شایدم آرزو ..
    با عرض پوزش بابت بیربط بودن به موضوع
    پیش تر و در پست های قبلی کامنتی گذاشته شده بود در خصوص جامعه و امر به معروف و نهی از منکر.
    پاسخ نویسنده وبلاگ نقل به مضمون این نکته بود که باید هرکس به خود بپردازند و معضل به دیگران پرداختن است.

    به قسمتی از نامه امام علی به فرزندشان برخوردم که به غنی شدن آن بحث، در کنار بحث هایی که از رهبری آورده شد کمک میکند::

     من از پشت کردن دنیا به خود و سرکشى روزگار بر خود و روى آوردن آخرت به سوى خود، دریافتم که باید در اندیشه خویش باشم و از یاد دیگران منصرف گردم و از توجه به آنچه پشت سر مى گذارم باز ایستم و هر چند، غمخوار مردم هستم ، غم خود نیز بخورم و این غمخوارى خود، مرا از خواهشهاى نفس بازداشت و حقیقت کار مرا بر من آشکار ساخت و به کوشش و تلاشم برانگیخت کوششى که در آن بازیچه اى نبود و با حقیقتى آشنا ساخت که در آن نشانى از دروغ دیده نمى شد. تو را جزئى از خود، بلکه همه وجود خود یافتم ، به گونه اى که اگر به تو آسیبى رسد، چنان است که به من رسیده و اگر مرگ به سراغ تو آید، گویى به سراغ من آمده است . کار تو را چون کار خود دانستم و این وصیت به تو نوشتم تا تو را پشتیبانى بود، خواه من زنده بمانم و در کنار تو باشم


    ای تماشایی ترین مخلوق خاکی زمین!

    آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم...

    مشهد امسال خیلی شلوغ بود

    خیلی ها بودند

    از سعودی،عراقی ،لبنانی بگیر تا بوشهری وتبریزی...

    اما عجیب نیست:

    خانه های آن کسانی میخورد در بیشتر

    که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر

    حرم بعد ماه مبارک برای من هم باورنکردنی عجیب بود وسفری سخت زیباوخوش...

    خوش به حالتون. من حدودا 7 ساله که مشهد نتونستم برم. به خاطر مشکلات مالی هیچوقت جور نشده . حتما امام نطلبیدن ...
    میگن زیارت امام رضا حج فقراس ... ما که مشهدم نمیتونیم بریم. شکر
    خیلی دلم میخواد برم زیارتش ، دعا کنید آقا خودش ما رو بطلبه.  

    پاسخ:
    سلام. لطفا برای بنده یک ایمیل خصوصی بزنید ...

    خاطره قشنگی بود.

  • مائده آسمانی
  • سلام 
    انگشتری که هدیه گرفتید،از طرف رهبر نبود؟
    پاسخ:
    سلام. خیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی