حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

به جز حمایت زلفش، مرا پناهی نیست ..

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ق.ظ

اسیر خودم بودم. دیشب خواب دیدم کسی با عتاب نصیحتم می کرد که " کاری که برای خدا نباشد، به صورت انسان مثل پیسی ست ... "

.

.

.

پ.ن:

انگشتری هدیه گرفتم از عزیزی که رویش این آیه ی مبارکه ست که "و من یتق الله یجعل له مخرجا/ و یرزقه من حیث لایحتسب/ و من یتوکّل علی الله فهو حسبه/ ان الله بالغ امره/ قد جعل الله لکل شیء قدرا .." تنها دلخوشی این روزهایم هست. باور نمی کنی. سپرده ام حالم را، گذشته ام را، و آینده ام را به دست خودش. کاش بی مقداری ام را با فضل ش جبران نماید .. انگشتر دیگری اگر گرفتم، دوست دارم بر این آیه مزیّن باشد که "ربّنا .. ظلمنا انفسنا .. و ان لم تغفرلنا و ترحمنا .. لنکوننّ من الخاسرین .. "

.

  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • ح.ب