حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

قد جعل الله لکلّ شی قدرا ...

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

باده غمگینان خورند

ما ز می خوش دل تریم ...

.

.

  • ۹۲/۰۶/۰۹
  • ح.ب

نظرات  (۱۰)

خون ما بر غم حرام و خون غم بر ما حلال...
و عن جابر بن عبدالله رضی الله عنهما عن باقر علیه صلوات الله و سلامه و برکاته
ان قدّرت لی الحیاة فهی أحبّ الیّ و حین یقدر الموت فالموت احبّ الیّ و ان قدّر لی الفقر فالفقر احبّ الیّ و ان قدّر لی الغنی فهو احبّ الیّ و ان قدّر لی المرض فو أحبّ الیّ و ان قدّرت الصحّة فهی أحب الیّ

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

  • فدایی سید علی
  • من این لی الخیر یا رب و لا یوجد الا من عندک ...

    سلام
     برادرتون محمد آقا نمی خوان دوباره وبلاگشون رو راه بندازن؟
    و حتی نمیخوان بگن که چرا حذفش کردن؟
    حلوا شده ای کلی ...
    پاسخ:
    وبلاگتان را دیدم. خوب بود. ادامه ای باید ..
    در جوار بانوی کرامت دعاگوی همه هستم اگر بپذیرند، از رو سیاهی........
    پاسخ:
    التماس دعا ..
  • فدایی سید علی
  • سوالم تجسس بی جا بوده که پاسخ نمی فرمایید؟

     

     

    پاسخ:
    سلام برادر. فرصتی نشد راستش.

    من هم نمی دانم چرا ..
    رشوه، اسراف و پارتی‌بازی در تمام جزء جزء کشور رواج یافته. از بالاترین سطح مسئولین یعنی‌ از رهبر ایران، خامنه‌ای تا پایینترین سطح یعنی‌ کارمند  جزء یک اداره در باتلاق فساد و تزویر غرقند.
    فساد دامنگیر در ایران باعث شده که مسیر کشور به قهقرا بیانجامد.
    با شعار مبارزه با استثمار انقلاب کردیم و اکنون تحت استعمار و استثتمار چین و روسیه هستیم.
    فساد هر روز بیشتر سپاه پاسداران که به تاراج ایران پرداخته و هیچکس جرأت اعتراض ندارد! هم به بقیه مشکلات افزوده.
    جان مردم بازیچه رهبران ایران شده.
    خدایا به فریاد این کشور برس.
    پاسخ:
    متاسفانه شما در نوشتن دقیق نیستین و تهمت زدن برایتان آسان ست. همین ست که وزن و اعتبار صحبت تان در نظرم ناچیز می نماید. آیت الله خامنه ای به شهادت ِ دوست و دشمن، آشنا و بیگانه پاک ترین مسئول هاست .. متاسفانه شما مشغول به نوشتن چیزهایی می شود که آخرت تان را خراب می کند ...

    خود دانید ...
    سلام  ممنون از وب سایت خوبتون.
    به اندیشه :
    خوبه که پست آخر این جا در مورد اسراف بود.....و بدترینش اسراف بر نفس
    ..و تهمت جدا از خسارتی که به دیگری وارد میکنه
    گناهی برای خود شخصه ...و این ینی ظلم به نفس...
    خدایا ما حقیقتن مصداق ظلمت نفسی هستیم پس تو با رحمانیتت با مارفتار کن...... فقط در همین حد بسنده میکنم ...دارم به این فکر میکنم که پدرم چی کشید تو این سی سال...
    پدر منم یکی از همون مسئولینی که شما به راحتی تهمت و افترای غرق در فساد بودن رو بهشون میزنید...لعنت بر اونکه منکر اشتباهات و نادونی بعضی افراد باشه...
    من قطعن یقین دارم
    که فساد هست و اشتباه هست...
    اگر من و امثال من از خودمون شروع نکنیم دیگه چه انتظاری از یکی داریم که تو یه رده ی بالاتره و با حب جاه و مقام ریاست دست و پنجه نرم میکنه !
    ما که به این راحتی همه رو به یه چشم میبینیم و به همین راحتی قضاوت میکنیم حقیقتن باید باید باید یکی مثل خامنه ای شما ! و آقای ما ،
    مظلوم باشند و به همین راحتی مورد تهمت قرار بگیرند....(
    یاد مرگ بر بهشتی اون زمان و افسوس های بیشتر اون افراد  بعدش افتادم ناخود آگاه..)
    تقریبن یکی از مهم ترین دلایلی که همیشه حامی آقا بودم این بوده که خودم دختر یه مسئول بودم
    و همیشه تهمت و افترا و بد بینی پشت سر خودمو پدرم و برادرا و خانواده م بود....
    میتونم آدرس بدم بهتون سراغی از خانواده ی ما ،
    برادر و خواهر پدرم و برادر و خواهر مادرم بگیرید
    و میتونم آدرس خیلی از مسئولینی که از این تهمتی که به همین راحتی
    میبندید رو بدم
    تا بهتون ثابت کنم اینکه میگید نه اینکه نباشه ، هست ،
    اما همه گیر و همه جا نیست .....
    حقیقتن حکومتت با کفر ممکنه  پایدار بمونه و با ظلم قطعن نه !
    این وعده ی قرآنه ..
    اگر قرار بود تمام مسئولین جز جز و به ترتیب رده بالاتره مملکت
    غــــــــــــــــــــــــرق در فساد باشند مطمئن باشید
    هییییییییییییییییچوقت این حکومت تا به اینجا دووم نمیورد....
    من یاد گرفتم از بچگی
    که خودم درست باشم
    خودم حجابم رو رعایت کنم..
    خودم غیبت نکنم
    خودم فاسق و بدکار و دزد و تهمت زن  و هزار جور چیز دیگه نباشم و اگر هرجا اشتباه کردم شرمنده ی خدایی هستم که بهم اذن وجود بخشید و البته بخشایش اون برای من کافیه...
     و بهم یاد دادن اگر من درست باشم بقیه من ها یاد میگیرند بدون حتی کلامی
    و بااااااااااااااااااااااااااااار ها و بااااااااااااااار ها نتیجه ی این کار رو به لطف یزدان منان دیدم
    حاضرم قسم بخورم نه من و نه خیلی های دیگه که نمیشناسید
    و امثال پدر من که تو همین مملت زندگی کردیم
    برای همین مملکت کار کردیم
    برای همین مردم خون دل خوردیم
    برای همین مثل من ها و شما ها
    زحمت کشیدیم و از این تهمت شما مبراییم...
    از کلمات که استفاده میکنین از خدای رحمان بترسین..
    بقول آقای برادر حبذا
    ای مردم
    در کامنت ها
    خدا را در نظر بگیرید...........
    سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنم ....
    به امید روزی که همه از بد بینی نجات پیدا کنیم......
    به امید روزی که وقتی پرده ها در افکنده میشن
    شرمگین نباشیم  از کارهای ریز و درشت مون.....

    والا بنده نیز یک زمانی زیاد این مصرع در ذهنم دور می خورد
    اما این روز ها ...
    شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش ...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی