حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

لحظه نگاری (2) ..

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ

تحسبهم ایقاظاً و هم رقود ... می دانی؟

.

  • ۹۲/۰۶/۱۸
  • ح.ب

نظرات  (۵)

 کَذَلِکَ زُیِّنَ لِلْمُسْرِفِینَ  .......
بح بح عجب خوابی .....
اگر به تعبیر من که هیچ نمیدانم باشد
درد ناک است...

بله "تحسبهم ایقاظا و هم رقود" اما وصف الحال عده‌ای "رقود" ی ست که به بیداری ختم می‌شود، کما اینکه شد...

عند الخروج و من کلام المعصوم:
ینادى مناد باسمه فیسمع من بالمشرق و من بالمغرب حتى لا یبقى راقد الا استیقظ على مقدمته جبرائیل و على ساقته میکائیل و یمدده الله بثلاثة الاف من الملائکة
از معصوم نقل شده که در زمان ظهور قائم عجّ الله تعالی فرجه منادى  به نام او بانگ مى‌زند و هرکس در شرق و غرب عالم است آنرا مى‌شنود. تا اینکه هیچ خفته‌اى نمى‌ماند مگر اینکه برمى‌خیزد. در پیش او جبرئیل حرکت می‌کند [و مسیرش را باز و هموار می‌کند] و میکائیل در کنارش حرکت مى‌کند و خداوند او را با سه هزار فرشته یارى می‌کند

خدا کند خواب به خواب نشویم
آره..میدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی