حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

لحظه نگاری (10) ..

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ب.ظ

تمام شب را روی یک صندلی خوابیدم. در فرودگاه استانبول. که آرام نداشت. هواپیما از روی ده ها شهر گذشت. همه جا یکسر آفتابی بود. تابستان هنوز ادامه داشت. تنها همین شهری که باید بدان باز می گشتم ابری بود. قسمت دست بردار نبود ...

.

.

  • ۹۲/۰۷/۱۰
  • ح.ب

نظرات  (۱۰)

من هم که سه هفته قبل از طریق استانبول برمی گشتم دقیقا همینطور بود..

و در استانبول جالب اینجاست که اینها در سکولاریسم از خود غرب خودشان را جلوتر نشان می دهند.. و ایرانی هایی می بینی که چقدر از ما دورند...

پاسخ:
دقیقا اونجا احساس کردم من با این عرب ها که مسح پا رو تا لگن خاصره ادامه می دن بیشتر قرابت دارم تا با این ایرانی ها ...

بسی خندیدیم از پاسختون به ن.م !!!
  • مائده آسمانی
  • سلام
    هوای ناحیه ما همیشه بارانی است..
    عذر میخوام از مدیر وبلاگ که از این تریبون اعلام می کنم چون نوع دیگه ای دسترسی ندارم!
     شخصی که Ip Address شون آدرسه زیره:
    2.183.252.222
    و ساعت 20:18 از این وبلاگ اومدن وبلاگ بنده، پسورد مودمشون و عوض کنن چون خیلی راحت هک شدن!
    عذر می خوام بنده قصد کار غیر اخلاقی نداشتم ناگهانی متوجه شدم و کاری انجام ندادم ولی توصیه می کنم عوض کنید.
    بازم عذر می خوام...
  • فدایی رهبر
  • و عمر شیشه ی عطر است پس نمی ماند...
    پرنده تا به ابد در قفس نمی ماند...
    یاعلی
    من با مسخره کردن وضو گرفتن برادران سنی مخالفم.


    صادق هدایت: من از برهنگان تن فروش بیزار نیستم ، از پوشیدگان وطن فروش بیزارم
    کمی‌ انسان باش
    هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت آخوندی آورده است
    فساد و خرافات تا عمق استخوان در اجتماع وارد شده
    دختران ایران زمین به اعراب فروخته می شوند برای معیشت زندگی هر روز خودفروشی می کنند
    برای تغییر و بستن حکومت دینی تو نیز گامی بردار
    گفتم که عطـــــش می‌کشدم در تب صحـرا
    گفتی که مجوی اب و عطش بـــــــــــــــاش

    گفتم که نشانم بده گر چشمه‌ای آنجاسـت
    گفتی چو شدی تشنه‌ترین قلب تو دریاست

    امام جواد علیه السلام:

    مؤمن [به سه خصلت] محتاج است: توفیق از جانب خدا، واعظى از درون خود و پذیرش نصیحت از هر کس که او را نصیحت نماید.

    عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت جوانترین امامان شیعه.

    سلام 
    آقا یه پست گذاشتین بعد حذفش کردین (بیهقی) چرا ؟

    پاسخ:
    سلام. مناسب ِ اینجا نبود ... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی