حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

لحظه نگاری (16) ...

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۴ ق.ظ

" می خواهم به یاد من باشی .. اگر تو به یاد من باشی، عین خیالم نیست که همه فراموش کنند ... "

کافکا در کرانه .. هاروکی موراکامی ..

.

.

  • ۹۲/۰۹/۱۵
  • ح.ب

نظرات  (۸)

از جنس حرف های وبلاگ قدیمی... :)
اتقوالله.
پاسخ:
:D
اتق الله.

پ.ن : اول به خودم.
پاسخ:
Fadaat ...
سلام 
حال اگه همه عالم هم در فکر کسی باشند چه گلی به سرش می تونن بزنن 
 وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا
عالى میگه خدا به پیامبر نزدیک به حال و روز شماست فکر کنم ان وعدالله حق
  • مهدی ایندی
  • جلد جدید کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی با عنوان «امام مخالف بود» با سرفصل‌های جدیدی چون امام مخالف شهردار نشدن محسن بود، امام مخالف هم گروه شدن با آرژانتین بود، امام مخالف اقدام افراطی‌ها برای جام زهر خواندن قطعنامه بود، امام انتقاد به مذاکره کنندگان را حرام می‌دانست، امام بخاطر علاقه‌اش به مستضعف‌ها همیشه دوست داشت با امثال ساحل عاج و غنا و سنگال و اتیوپی هم گروه شویم، امام موافق رفع فیلتر فیس‌بوک بود، امام مخالف فردو و نطنز و اراک و کلا مخالف صنعت هسته‌ای بود و ... روانه بازار خواهد شد.
    به حبذا، با اینکه به این پست ربطی ندارد ولی ته دلم مانده ،باید بگویم در نظر من 
    واقعا مثل« اسفند روی اتش میمانی » گاهی اوقات باورم نمی شود 
    کسی که انقدر پر انرژی است اینگونه از دغدغهایش بنویسد ان هم با بوی غم !
  • مائده آسمانی
  • سلام
    خدایا اگر به یادم نباشی لحظه های زندگی برایم سخت، سخت ست.
    یعنی عدد آخر لحظه نگاری ها چه عددی میتونه باشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی