حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

بورژوازی های انقلابی ..

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ب.ظ

گذرم به جماران افتاده بود. عکس امام در ورودی اش دل آدم را گرم می داشت. امّا هرچه بالاتر می رفتم کمتر از خمینی نشانی بود. خانه های آنچنانی .. کوچه ی هاشمی، کوچه ی انصاری و ... برج های میلیاردی ِ لوکس .. هرچه بالاتر می رفتم احساس می کردم امام دارد از آن سمت خیابان پایین می آید .. که برود پایین شهر .. فلسطین .. جمهوری .. جایی مثل همین جایی که آقا نشسته است حالا .. خلاصه نه از تاک نشانی بود و نه از تاک نشان!

.

.

پ.ن:

مادربزرگ این روزها حالش خوب نیست. انگار قرار هم نیست دیگر خوب شود. و این آغاز یک پایان ست ... 

  • ۹۲/۱۰/۱۷
  • ح.ب

نظرات  (۱۰)

همین چندروز پیش زدم زیر گریه , طاقت نیاوردم ببینم چیزایی رو که دیدم... خدایا به حق محمد و آل محمد(ص) مشکلات این مملکت را رفع بفرما اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • بفرستید...
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    برای مادر یزرگتان دعا میکنیم
    برای ایشون حمد میخونیم، انشاالله که هرچی خیره براشون پیش بیاد.
    ما هم برای ابدیت آمده ایم .
    هستیم که هستیم ...
    هرچه بالاتر می رفتم احساس می کردم امام دارد از آن سمت خیابان پایین می آید .. که برود پایین شهر .. فلسطین .. جمهوری .. جایی مثل همین جایی که آقا نشسته است حالا .. خلاصه نه از تاک نشانی بود و نه از تاک نشان!
    سخت دوست دارم,مثل سابق نوشته اید,مدتی بود منتظر چنین چیزی بودم ساده و نغز

    مادربزرگ این روزها حالش خوب نیست. انگار قرار هم نیست دیگر خوب شود. و این آغاز یک پایان ست ...
    این روزها فقط با خودم فکر میکنم در این سالها انقدر منجمد زندگی کرده ام که حتی برای خودم هم کاری نکرده ام .چه زیبااست این سخن که انسانها را از روی مرز خواسته هایشان بشناسید .به یاد ندارم چیزی فراتر از خود خواه ِ خودم خواسته باشم برای همین است که می گویم ,
    حس قشنگی است ادم برای غم دیگران گریه کند اگر دعا نمی تواند...
    با اشک برایشان دعا میکنم

    ادم ها را باید از روى حسرت هایشان شناخت ...
    لطفا برای من دعا کنید...
    درود
    باید بردبار بود
    بردبارتر و شکیبا تر از هر زمان ...
  • مائده آسمانی
  • سلام
    میلاد رسول مهربانی ها، حضرت محمد مصطفی(ص) بر شما و خانواده محترم مبارک.
    کلمه کلمه این پیام،انرژی بخش و امید افزاست حتما.
    "بسم الله الرّحمن الرّحیم
    جوانان و فرزندان ملّت ایران که در دانشگاههای گوناگون جهان به کسب دانش مشغولند، نهال هایی ارزشمندند که ریشه در خاک حاصلخیز کشور سرافراز خود دارند و همچون برادران و خواهرانشان در دانشگاههای زنده و پر تحرک کشور، ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد، انشاءالله.
    این است آن اندیشه ئی که ذهن دانشجوی ایرانی را در هر نقطه از جهان باید همواره مشغول دارد. کیفیت فراگیری و انتخاب دانشی که فرا می گیرید و روحیه و رفتاری که در این دوران تحصیلی، شخصیت شما را نمایان می سازد، یکسره باید از این اندیشه تابناک، سرچشمه بگیرد و راه شما را مشخص سازد.
    در فرایند پرهیجانِ تبدیل دانشجوی امروز به مدیر و انسان برجسته ی فردا، بیش از همه چیز، توکل به خدا و استمداد از لطف و رحمت او به کار شما خواهد آمد. این است آنچه استعدادهای شما را شکوفائی و گام شما را استواری و دل شما را آرامش می بخشد.
    به امید آینده ی درخشان شما و کشور، همه تان را به خدای بزرگ می سپارم و برای شما دعا می کنم.
    سید علی خامنه ای"
    مادر بزرگ حالشان چطورست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی