حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

می دونی چه احساسی دارم الان؟ ..

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ

"خسته ام، مثل یتیمی که از او فِرفِره ای

 بستانند و به او فحش ِ پدر هم بدهند ! ... "

.

.

.

  • ۹۲/۱۱/۰۷
  • ح.ب

نظرات  (۶)

ای بابا! آقای حبذا...هییع روزگار
عجب... خدا بزرگه!
انطور که میگویند ریزش مخاطب هم چیز بدی است...!
پاسخ:
من سال ها بی مخاطب نوشته ام برادر ...
آنها که می شناسند می دانند که در بند انقیاد ِ این یک دویی که می آیند و می روند، نیستم .. 
.
.
الحمدلله :)
بسته راه گلویم بغض و دلم شعله ور است
چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی

بر رخش شرم شفق دیدم و گفتم: گویا
از غم من به فلک باز خبر داده کسی

زیر تیغ ستم دهر چه سان تاب آرم
کی به دست من درمانده سپر داده کسی

من گدایی کنم و خم نکنم بر سر ظلم
یادم این شیوه ز ارباب نظر داده کسی

مهدی اخوان ثالث (م. امید)
 با بال شوق ذره به خورشید می رسد
 پرواز دل به سوی خدا می برد مرا
پاسخ:
:)


در روایات متعدد دیده شده که هر کس به حبذا سرک بکشد و کامنت نگذارد از ما نیست 
خود دانى !!!!
پاسخ:
:)
یا الله آقا .. قیام فرمودید، قام قیاماً شدیداً .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی