حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

فضلک آنسنی ...

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۵ ب.ظ

نقل ست که قوم پیامبری اینقدر مومن و موحّد بودند که خداوند متعال رزق وسیع و باران خوبی نصیب شان کرده بود تا زراعت شان برقرار باشد. با این حال، اینها هرسال تقاضای باران بیشتر و محصول بهتری می کردند و البته خواسته شان اجابت می شد. تا بدانجا که یک سال از پیامبرشان خواستند که اصلا اختیار باران را خدا به آن ها واگذار کند. همینطور هم شد. و باران آنقدر به دلخواه شان بارید که درختان شان چند برابر همیشه رشد کرد، ولی در کمال تعجّب به ثمر ننشست. به پیامبرشان ازین مصیبت پناه بردند، نصیحت شان کرد که : " توفیق دست خداست، وقتی حتی همه ی عوامل هم فراهم باشد. و ما توفیقی الّا بالله"

..

پ.ن: عقد کردیم دیشب. ساده. آرام. صمیمی. و ما توفیقی الّا بالله .. علیه توکّلت و الیه اُنیب.

.

  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • ح.ب

نظرات  (۳۵)

به به..به به
مبارکه خیلی مبارکه!
هورا! خودم اولی بودم :-)
پاسخ:
ممنون ..
سلام . تبریک و صمیصانه آرزوی عاقبت به خیری. 
پاسخ:
سلام. ممنون ..
مبارک باشه انشاالله
کم کم به فکر این بودم خودم دستی بالا بزنم(شوخی)
پاسخ:
:)
سلام

مبارک باشه . ان شاء الله که خیر همدیگر رو ببینید . 

بااحترام
پاسخ:
سلام. ممنون ..
:)
پاسخ:
:)
ازدواج ان شاء الله مایه ترقى و تعالى شما بشود و به قول آیة الله بهاالدینى (ره) مبدأ میلتان تغییر کند و ضعفها و نقصانها برطرف شود و محسنات تقویت گردد . ان شاء الله . 
پاسخ:
:)
:-) مبارکا است یا حمیدنا العزیز! :-)
پاسخ:
ممنون ..
سلام
مبارک باشه انشاالله. دعایی بهتر از عاقبت به خیری ندارم که برای شما بکنم. در سایه ی امام زمان موفق باشید. 
التماس دعا
پاسخ:
ممنون. ان شاء الله ..
  • معنای نامم نیکی
  • سلام
    با ارزوی ارامش و خوشبختی
    بقول امام(ره) "بروید باهم بسازید"
    و1 توصیه دوستانه در واقع برای هم "لباس" باشید
    پاسخ:
    ممنون. البته امام این جمله را در جای دیگری گفته اند .. 
    مبارک باشه همسران شایسته ای برای هم باشین و خوشبخت و عاقبت بخیر بشین
    پاسخ:
    ان شاء الله ..
    ریلی؟؟؟
    وااااای مبارک باشه حسابی.... انشاالله زیر سایه ی امام زمان و در راه امام زمان باشین....جای مامان بزرگتون خالی...!

    امییییید است دیگه پست های گل و بلبل اینجا ببینیم :))
    اصلا فکر نمیکردم حرفم انقدر زود روی شما اثر میکنه ، فوری میرین ازدواج میکنین :))) وگرنه زودتر میگفتم... اگر داداشا ازدواج نکردن انشاالله روزی اونها هم بشه!


    حالا که نصف دیگه دینتونو کامل کردین برای فسقل در دل ما دعا کنید...سالم و صالح باشه..




    پاسخ:
    سلام. ممنون. ان شاء الله ..
    سلام
    خیلی خیلی تبریک میگم ان شاالله باعث عافیت هر دوتون باشه
    پاسخ:
    سلام. ممنون ..
    سلام
    منم تبریک میگم انشاءالله دو بال پرواز برای رسیدن به کمال برای هم باشید.
    ازدواج باعث پخته تر شدنتون میشه
    از این به بعد پستاتون ارتقا پیدا میکنه انشاءالله :دی

    پاسخ:
    سلام. ممنون ..
    خوشحال شدم از شنیدن این خبر. انشا الله مبارک باشد.
    انشا الله یار و بال برای یکدیگر باشید.
    پاسخ:
    ممنون. ان شاء الله ..
    تبریکات
    انشالله اینجا هم کمی شاد تر بشه
    پاسخ:
    ممنون. 
    اینجا همچنان بر قانون خویش خواهد ماند ...
    مبارک باشه ..
    آروم باشید !
    پاسخ:
    ممون. آرامش .. 
    هر توقعی بی قراری می آورد. حتی توقع آرامش... 
  • واقعیت سوسک زده
  • مبارک باشد...
    ان شاء الله خانه دیگر ابری نباشد ...
    پاسخ:
    سلام. خواهید دید که تغییر محسوسی نخواهد کرد. آنچه اینجا را ابری نگه می داشته ست به زعم شما، موضوعی متفاوت ازینها ست ..
    "آنچه یک زن و شوهر جوان باید بدانند این است که جوانی می گذرد!"
    .
    .
    آنچه یک زن و شوهر پیر باید بدانند این است که پیری هم می گذرد...
    پاسخ:
    ان شاء الله ..
    آنچه یک زن و شوهر باید بدانند اینست که ازدواج وسیله ست .. 
    تبریک عرض می کنم 
    ان شالله زیر سایه امام عصر خوشبخت بشید.
    پاسخ:
    ممنون ..
    تبریک فراوان دکتر
    پاسخ:
    ممنون. هرچند ناشناس.
    شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست
    جای غم باد مر آن دل که نخواهد شادت

    مبارکه ان شاءالله!
    پاسخ:
    ممنون.

      تبریکات فراوان..

    زیر سایه ی حضرت مادر سلام علیها

    (یه تبسم آرومی رو لبام جا گرفت)
    پاسخ:
    ممنون ..
  • افشاگر بند ۳۵۰
  • با همسرت صادق و انسانی بر خورد کن و به فکر سیاست یا زرنگی نباش و نگذار هرگز شان و احترامتان نزد او کم شود ویا از بین برود.. به مسئولیتهاتون و قولها و تعهداتت عمل کن و رضایت او برات مهم باشه...
    پاسخ:
    ان شاء الله..
    چقدر  خوشحال شدم ...
    به مبارکی ان شاالله .
    امیدوارم برای هم یار خاطر باشید نه بار خاطر .
    پاسخ:
    ممنون. ان شاء الله
    مبارکه... انشالله قدمتون برای هم خیر باشه...

    سفره عقد خواستید اینجا برید:  :)

    instagram.com/sofrehaghdnoor#
    پاسخ:
    ممنون.
    من دختری ۳۶ ساله هستم تحصیلکرده و شاغل .که هنوز خواستگاری برام نیومده اگر هم اومده رفته و گفته شما خیلی خانمی مهربونی خیلی خوبی و خیلی .....ولی من بدرد شما نمیخورم اونقدر نذر و نیاز کردم رفتم امام رضا(ع) و اونقدر نماز شب خوندم.....ولی نشد و حالا هر کسی رو که میبینم داره سر بچه شو دست میکشه داره با همسرش حرف میزنه داره برای بچه‌اش کفش میخره لباس میخره ...در حسرتش میسوزم دختری محجبه هستم و همه خانواده از من راضین و.....خیلی‌ها دعام میکنن.....ولی انگار خدا یه حکمت دیگه‌ای داره برای اقبال من.این روزها خیلی خیلی دیگه نا امیدمدیگه دارم خودمو اماده میکنم برای روزای تنهایی راستش وضع روحیم خیلی بده افسرده شدم از زندگی خسته شدم همش به در بسته میخورم از همه بدتر شماتتهای دوست ودشمن کلافم کرده من بهمن ماه وارد ۳۷ سالگیم میشم خیلی بدبختم نه به قول یه نفر حتی اکه شانس بیارم و ازدواج کنم هم ممکنه بچه دار نشم بخدا اصلا سختگیر نیستم دیگه خسته شدم میدونم ناامیدی گناهه اما متاسفانه به مرز ناامیدی رسیدم
    پاسخ:
    سلام. بهترین کامنتی بود که می شد برای این پست نوشت .. ممنون .. 
    مبارکه. :-)
    پاسخ:
    ممنون.
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=187806

    "و من آیته ان خلق لکم من انفسکم ازوجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه ان فى ذلک لایات لقوم یتفکرون "

    از آنجایی که پروردگار از هرکسی به بنده اش مهربان تر و نزدیک تر است به بهانه

    زوجیتش بهترین هدیه را به او می دهد " مودت و رحمت"

    ان شاء الله بنای زندگیتان باشد

     

    پاسخ:
    ممنون ..
    الحمدلله
    عرض تبریک.
    انشاله خداوند نسل بچه مذهبی ها رو زیاد کنه.. غصه ی جمعیت بچه شیعه ها و خوشبختیشون نشینه رو دل آقا.
  • واقعیت سوسک زده
  • خب بنده اصلا فکر نکرده بودم که دلیل ابری بودن اینجا چنین موضوعاتی است که حالا به زعم و یا بر خلاف زعم من اینجا تغییر کند یا نکند :)...  در واقع بستگی دارد چطور بهش نگاه شود ...
  • مائده آسمانی
  • پیامبر اکرم سول مهربانی ها می فرمایند:
    کسی که خدا به او قلبی شاکر، زبانی مشغول به ذکر حق، همسری با ایمان که او را در امور دنیا و آخرت یاری کند بخشیده باشد، نیکی در دنیا و آخرت را به او داده و او را از عذاب آتش جهنم باز داشته است.

  • مائده آسمانی
  • سلام

    خدمت شما و همسر گرامی تبریک عرض میکنم.
    مبارکه و مبارکه.... به به
    عقد ما هم ساده بود و بی تکلف در مسجد. شش سال پیش از این...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی