حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

تو همچو باد بهاری گره گشا می باش ..

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ق.ظ

حرفی بزن،‌ چیزی بگو، کاین بغض در من بشکند ...

.

.

پ.ن: در ایوان به نماز ایستاده بودم. سلام که می دادم میان ابرها را نگریستم و با خود گفتم " خدایا، می بینی ام آیا ؟ .." ثانیه ای بعد، درست همان نقطه ای که میان ابرها می نگریستم رعد و برقی نشست. و یسبّح الرّعد بحمده .. و الملائکه من خیفته .. و یرسل الصواعق فیصیب بها من یشاء .. و هم یجادلون فی الله .. و هو شدید المحال .. 

.

.

شدید المحال .. 

  • ۹۴/۰۳/۱۶
  • ح.ب

نظرات  (۷)

ان الله بصیر بالعباد...
اللهم انَّ هذینِ آیتانِ من آیاتِکَ...
:)

حبذا. 
گاهی که خیلی بیچاره و دلگیرم سری به اینجا میزنم. 
خدایت خبر دهاد که از نوشته هابت بوی خدا می آید.
نقطه راس میگه..
  • عارف عبداله‌زاده
  • س ص راس میگه..

    عارف عبدالله‌زاده راس میگه..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی