حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

و صدای باد می آمد ..

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ق.ظ

دیشب خواب شهر را دیدم. آسمان تهران سخت تاریک و گرفته بود. انگار سیاه ِ سیاه. بعد طوفان گرفت. بی باران امّا. باد ِ سرد ِ سوزان. به یاد باد قوم عاد افتادم. بعد شدّت گرفت. آنچنان که شروع به لرزیدن کردم. از پنجره ی خانه شهر را می دیدم که در حال سقوط است. سخت. یک به یک برج ها می افتادند تا نوبت به افتادن ما رسید. با اینکه زمین خوردم امّا سالم ماندم. ایستادم و شهرم را دوباره دیدم. با خاک یکسان شده بود. جز چند خانه ی محقّر که حالا در سطح شهر به سادگی با چشم غیر مسلّح دیده می شد. آن ها که در برج عاج بودند به خاک نشسته بودند. شهر حال عادی نداشت. صدای شیون می آمد. اذان صبح را می گفتند. با خودم گفتم که شبیه زلزله ی بم شده است. فقط آن ها جان سالم به در بردند که پیش از از اذان بیدار بودند. بیدار که شدم می لرزیدم .. همین.

.

.

  • ۹۵/۰۱/۳۰
  • ح.ب

نظرات  (۱۱)

سلام..

ایکاش قبل از مردنمان، این برج های تو خالی ذهنمان فرو بریزد و زمین مسطح را ببینیم و دل بکنیم از این دنیا و حبش وما فیهایش .. دل را ببندیم به ان کس که باقی است..

دعایمان بفرمایید.

 و لا یمکن الفرار من حکومتک ...


به خودم لرزیدم
دریغ کز شبی چنین
در جواب کامنت فوق:
مزخرفات و اراجیفی که ارزش خواندن ندارند و حیف که وقتم را تلف خواندن تراوشات ذهنی یک انسان عقده ای و بیمار کردم...
یاقراره ز... بیاد اسمشو نمیبرم 
یامعنی مفهومی داره که همه ی تهران بی ایمان شدن تو هنوزایمانت سرجاشه .
احادیث اخرالزمانه که اخرالزمان ازاین شهری که ادرسشو دا دن که نزدیک ری وزیرکوه و......که میگن همین تهرانه فرارکنین اصلانمونین که ایمانتون نمیمونه . 
....چ خوابی 
سلام
سرمان را کرده ایم زیر برف که هیچ سرمان را کرده ایم زیر خروارها سنگ و خاک، قبلش هم روی سرمان پارجه ای ضخیم کشیده ایم که نه چیزی را ببینیم و نه چیزی را بشنویم و نه درک کنیم. حتی برای ستیز در جهت پیشبرد عقایدمان هم تلاش نمیکنیم بعد ربطش میدهیم به خدا و ملا و آخوند و سکولاریسم  انارشیسم و دموکراسی و هر ایسم و  فلان و....ارتجاع تلاشی است که نمیکنیم مجانی نان نفت خوردن است نشستن سر سفره نکبتی است که رنگ ریا و دو رو ای و عدم صداقت و مقصر دانستن همه الا خودمان است. تا کی بمانیم به امید این که تقصیر را بندازیم گردن همه الا خودمان.
صبح تا غروب می نشینیم توی ادارات و دانشگاه و خانه، می چرخیم و از این و آن می گوییم خودمان را هم مبری از همه چیز می پنداریم و هر حرفی را به زبان می اوریم
مقصر این چند سال پدرانی هستند که خون این مملکت را مال التجاره خودشون کردند و ازشون پول اندوختند و گند زدن به مملکتی که اگر به شیوه مدارس علمیه
با عدالت پیش میبردند حالا هر کسی بلند نمی شدچوب بر سر اصل اسلامی بزند که همه می دانند از ازل تا ابدش عدالت بوده اخلاق بوده قانون های بهینه سازی اجتماع بوده یک بخشی اش هم شخصی بوده.
رفراندوم برگزار کنیم همه هستند ببینیم پس از سکولاریزه کردن دست از این تنبلی بر میداریم یا نه. امیدورام دست از این دودسته گی بر میداریم و خودی و غیرخودی و خود برتر بینی را کنار می گذاریم و می چسبیم به اصول تلاش برای مملکتمان.
در جواب علی

"در ایران 99 در صد مخالف آخوندها هستند , حتی در ادارات و حتی در نیروهای نظامی , باور کنید اگر بدون ترس روزی رفراندومی باشد به گزینه های غیر از آخوندی رای میدهند ."
این جمله ای که نوشتی رو خودت یه بار خوندی ؟!
چرا انقدر احمقانه نظر می دهید ؟ همین انتخابات اخیر رو یادتان می آید؟ انتخابات های قبلی را چطور؟ می دانی چند درصد مشارکت یود؟ می فهمی که این میزان مشارکت یعنی چی؟  می دانی که در خیلی از کشورهای اروپایی و آمریکایی این میزان مشارکت وجود ندارد...   خامنه ای چه خوب و چه بد از نظر تو، برای من مهم این است که خار چشم دشمنان خارجی و داخلی (چون تو) هست.  
سعی کن بزرگ شوی و عاقلانه بنویسی
پس چراهی اخوندا میشن رییس جمهور ؟! سه تارییس جمهوربعدازجنگ اخوندبوندن .مردم به کسی اعتمادندارن ولی یه ذره هنوز به اخوندااعتمادشون بیشترتابقیه مردم .
من نیز با خواندن این مطلب لرزیدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی