حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

خوشا پریدنِ با این شکسته بالی ها ...

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

درست است که وقتی فروغ می نویسد: "توی این همبونه ی کرم و کثافت و مرض .. " راست می گوید، ولی من دوست دارم این روزها ادامه ی شعر را مثل وصیت نامه ی باکری زندگی کنم که "خدایا مرا پاکیزه بپذیر ... ".

.

.

پ.ن: ...

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • ح.ب

نظرات  (۷)

واقعاً می‌شود پاکیزه بود؟ ازین فضا؟ آن هم وقتی که شکل رفتارها اصولاً از سیستم‌ها مشتق می‌شوند؟
شده است داستان خانواده‌ای که همه اعضایش معتادند و خلاف کار. نه روی بریدن از خانه داری نه توان اصلاح.
  • رها آزاد
  • خدایا!مارا نیز هم ...
    مثل وصیت نامه شهدا زندگى کردن حرفه
    مثل کتاب شهدا خواندن
    مثل دخترى ک از نوجوانى داستان همسران شهدا بخواند و بعد به حرف ها دل خوش کند

    بعد اگر دستش در دست خدا بماند نمیرسد به همبونه کرم و کثافت و مرض

    اما از جایى به بعد میفهمد حرف حرف بوده و باد هوا
    حق و نور رو جاى دیگرى باید جست و زندگى کردنش گاو نر میخواهد و مرد کهن..


    وصیت نامه شهدا کجا و زندگى هاى صد من نه شاهى ما کجا...
    کاش برای پیش بینی ، شرطی گذاشته بودیم ، ضرر کردم . :)
    پاسخ:
    سلام. بله. البته اعلام کرد که چهارماه آینده دیگر آن را امضا نمیکند ..
    سلام جناب حبذا دلم برای نوشته هایتان تنگ شده. بیشتر بنویسید لطفا
    بسیار عالی
    http://chap-sana.com
    تفعلو بالخیرات ، فجدوه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی