حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

السلام علیک یا ربیع الانام و یا نضرة الایّام ...

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ق.ظ

چه نقصان گر ز غیرت او زند بر هم بهاری را

که عشقی هست در دستم که مانَد ذوالفقاری را ... 

..

.

پ.ن: به همین بهار بی رمق قسم، گشایش هاست در پیش .. 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • ح.ب

نظرات  (۷)

این پست ظاهری ضعیف تر ولی باطنی قویتر از پست پاک شده دارد

ان شاء الله که همین طور است .

شما احساس و دریافت  ماوراء قویتری دارید لذا زودتر از ما این لرزشها را احساس میکنید . 

حاجی از پارسال که سیل اومد میگید گشایش در راهه تا امسال که کرونا اومد.

انشاالله که گشایش باشد

پاسخ:
صبر مفتاح الفرج ...

انشالله !التماس دعا جناب حبذا

پاسخ:
متقابلا

سلام. روزی چند بار رفرش میکنم وبلاگتون رو، مبادا پستی بذارین که بعد تصمیم بگیرین پاک کنین، من از دستش بدم😂

خیلی التماس دعا

پاسخ:
سلام. متقابلا .. 

ظلم و فساد زمان عاد و ثمود چه بود که نابود شدند.انها چه کردند که بشر امروز نمیکنه... تا بشر دست از خودخواهی و خود بزرگ بینی بر نداره ممکنه بلاهایی بدتر از این نازل شود.

بازگردد عاقبت این در؟ بلی

رخ نماید یار سیمین بر؟ بلی

نوبهار حسن آید سوی باغ؟

بشکفد آن شاخه های تر؟ بلی

این دو چشم اشکبار نوحه گر

روشنی یابد از آن منظر؟ بلی

جمله ی خلق جهان، در یک کس است

او بُوَد از صد جهان بهتر؟ بلی

من خموش کردم ولیکن در دلم

تا ابد روید نی و شکّر؟ بلی

باز هم پستی حذف شده؟... و ما همیشه دیر رسیدگان تاریخ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی