حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

حبّذا ای سر پنهان ... حبّذا ..

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۳ ق.ظ

کامنت های خصوصی وبلاگ ها، مثل کشتی های غرق شده ی ته اقیانوس ها هستند ... 

.

.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • ح.ب

نظرات  (۷)

  • شاگرد بنّا
  • کشتی های کاغذی؛ نه حتی تایتانیک :)

    واقعا؟

    پاسخ:
    همانقدر غمگین، مرموز و پر راز، رها و در اعماق تاریخ …
    شاید گنجی هم میان آن ها کسی جا گذاشته باشد!

    چه روزهای خوبی بود چند هفته گذشته و خواندن وبلاگ شما از ابتدا...الان حدود یک هفته شاید هم بیشتر هست که تمام شده و دوباره غبار کدورت بر دلم سنگینی می‌کند.چرا انقدر مناجاتهای ایام جوانی، به دل می‌نشیند؟ بسیاریشان را برای خودم سیو کردم با یک حاشیه کوچک از خودم که حالا که می‌خوانم، می‌بینم چه حال خوشی داشته‌ام...تا از جوانی، اثراتی هست، لطفا بیشتر بنویسید.

    پاسخ:
    نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را ...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه تعبیرهای جالبی

    چه غمگین

    به نظرم  صادقانه ترین و ((از اعماق دل آمده ترین)) حرف ها همون حرف های خصوصی هستند. حرف های در گوشی. هر چقدر ناشناس تر و خصوصی تر ، بلندتر و عمیق تر هستند. رجب هم همینطوریه ی جورایی. پر از ((...انا جلیس من ذکرنی)).پر از حرف های خصوصی و در گوشی

    .

    .

    و دریا چه خوب آرامگاهیست برای غرق شده گان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی